Dobrý člověk

Dobrý člověk

Anotace: je to hodně zmatené ale přesto s tím pořád souhlasím.

Mít tak na výběr , moct si už na začátku zvolit kým člověk chce být.
Být dobrý , umět odpouštět , dávat lidem druhou šanci a mít všechny ty vlastnosti o niž všichni mluví ale nikdo je vlastně nemá.
Je možné uvědomit si – „ Chci být lepší.“ A nebýt ?
Uvědomit si vlastní nedokonalost a zcela upřímně se zřící sám sebe pro snahu změnit se ?
Je možné ,stanovit nějaké zásady pro dobro ?
Nebo vyšší dobro , existuje něco takového ?
Pokud ano , co lidé kteří byli pro vyšší dobro obětováni, co ta teorie že na jednotlivci nezáleží a že hlavní je přežití skupiny ?
Samozřejmě že to tak není .
A neznamená to pak právě to ,že každý člověk hraje sám za sebe, což si ovšem dost protiřečí s tím že mezi dobré vlastnosti patří také vstřícnost a nezisková pomoc a fakt že v nouzi poznáš přítele ?
Přijde mi že tohle rčení je určeno hlavně pro situaci když se z někým hodně bavíte a on vám stejně potom nepůjčí lepidlo…
Zatím se to ale spíš vykládá tak ,že v období nějaké osobní krize se přítel pozná podle toho že projeví zájem – stará se.
No co , každému co jeho jest.
Autor Fay, 21.06.2007
Přečteno 383x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemyslím, že by to bylo zmatené, kdo chce hledat, ten si najde, co potřebuje

13.07.2007 23:43:00 | derrry

Ahoj, osobne si myslim, ze hrajeme kazdy za sebe....protirecnosti je ze ,,za pritele bych dal ruku do ohne" coz samozrejme (pokud nejsme ve Wonderlandu:)) ) není.
Musime se spolehat jen na sebe, nikdo ostatni nam nedokaze pomoci, at je pomoc jakakoli...:)
ale povedene dilo, jinak se vsim musim (bohuzel, a pokud jsem TADY) souhlasit....také sem možná přidám pár svých úvah.
Měj se...All.

25.06.2007 15:19:00 | Megn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí