Moudro z Harryho Pottera 2

Moudro z Harryho Pottera 2

Anotace: Co jsem našla v knize...

....,,Voldemort- stejně jako všichni tyranové-si vytvořil svého nejhoršího nepřítele sám! Máš vůbec ponětí o tom, jaký strach mají tyranové z těch, které utlačují? Všichni si totiž uvědomují, že jednoho dne se mezi tou obrovskou spoustou jejich obětí najde člověk, který proti nim povstane a ůder jim vrátí! Voldemort není vyjímka.''...

Tahle slova mne zaujala. Ve všech knihách se jich dá najít ještě mnohem více. Já jak budu číst tak jich možná zveřejním více. V knize Harry Potter se dají najít moudra, kterých si velice vážím.

Na téhle myšlence něco je. Myslím, že je to pravda. Takový ti co utlačují ostatní lidi mají asi velký strach z toho, že jednou se najde někdo, kdo se jim postaví. Někteří si to třeba nepřiznají, ale mají z toho strach. Mají strach, že jednou jim tu ránu někdo vrátí a že je to zhodí. Bojí se toho, že budou zhozeni a že si na ně poté troufnou i ostatní oběti. Takový lidé z toho mají strach. Když nad tím tak přemýšlím, myslím že je velice jednoduchý způsob jak se toho ztrachu zbavit... a to nechat být a neutlačovat ostatní. Je to tak nesmírně jednoduché a přesto to někteří nechápou.
Autor TerA, 03.08.2007
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... já jsem sice Harryho nečetla, ale tohle opravdu stojí za povšimnutí. Moc se mi to zamlouvá. Ta skutečnost.

04.10.2007 16:34:00 | Peťka_bez_talentu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí