Maikl

Maikl

Anotace: Co to říct takhle vědecky? Whiteshadowe, přečti si tohle, když tě zaujal ten chemický prvek. Opět od Fische.

Maikl – Rozmyslel jsem se :
Rád bych poněkud upgradoval nepřesnou korelaci svých slov, jež – a to zcela uznávám, byla poměrně nekonkrétní, matoucí a ne zcela relevantní v rámci dané kontinuity věcí, tedy ať už v pravém, či přeneseném slova smyslu. Dále uznávám, že některé mé výroky, ač byly míněny zcela v dobrém duchu věci, bez jakýchkoli vedlejších úmyslů a banálních, zcela irelevantních trivialit, které se na ně v pozdější fázi vývoje nabalily, mohly vyznít nepřesně až zavádivě. Věřím, že pregnantní ilustrace netřeba dodávat. Osobně v tomto časoprostorovém kontinuu ztělesňuji neobvyklou anomálii, která trvale směřuje k sedulantní pravděpodobnosti. V rámci teorie o náhodném tvrzení by se dalo preludovat, že se jedná o iracionální proteskuritu, . Vlastní zodpovědnost za tento hypotetický přehmat, který je námětem aktuální diskuse z celkového hlediska, globálně vzato kolem a kolem neodsunuji do ilegality, nicméně je třeba zdůraznit, že dostupné informace jsou kusé a že získání relevantních faktů s částečnou průkazností je velmi složité. Stačí ? :)))
Autor jehlaspichlas, 03.08.2007
Přečteno 530x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí