Láska chtíč a život jaký je.

Láska chtíč a život jaký je.

Anotace: Jak to vidim já !

Láska? Ne …
Co je to vlastně láska? Je to jen pocit že je nám někdo velice blízký a že bychom pro něho udělali cokoliv? Možná, ale co kdyby vyvstala otázka života a smrti? Zvítězil by pocit lásky, nebo zvířecí pud sebezáchovy? Na tuhle otázku ať si každý odpoví sám a přitom se zamyslí, jestli je to tak správně. Lidský egoismus a malichernost vyjde najevo, až ve vteřině kdy se musí rozhodnout, jestli svůj život vyměnit za život jiného, občas i cizího člověka. Ten kdo zvolil záchranu druhého už nám asi nepoví proč se tak rozhodl. Možná že většina z nás by se neobětovala ani kvůli záchraně stovky jiných lidí. Ale o tom již tenhle svět bohužel je. Jakmile jde to tuhého veškeré hrdinství je tatam a člověk si hledí jen, aby si on zachránil ten svůj krk. Ale vraťme se k tématu lásky. Láska je jen řada chemických reakcí v našem těle. Roztřesou se vám kolena při pohledu na svoji přítelkyni nebo přítele? Polykáte nasucho při jeho slovech o to, jak vás miluje? Když nejste spolu stýská se vám? Pouze chtíč, to je to oč běží ve vztahu. Láska je jen náhradní slovo, takzvané synonymum ke slovu chtíč. Těšíte se snad na společné zhlédnutí večerního filmu? Nebo na to co se bude dít po něm? Opět nechám každého, ať si odpoví sám. Chtíč ve vás vyvolá chemické reakce a napovídá vašemu mozku sladké řeči o lásce a její kráse. Jiné to už je u mnohaletého soužití dvou lidí, to už s láskou a chtíčem nemá nic společného. Bohužel se jedná už jen o jakousi formu závislosti. Ať už na jakémsi domově, klidu nebo zvykách společných. Je to tak ať se to někomu líbí nebo ne, ale zamyslete se nad tím a uvidíte, že je to tak. Člověk s mnoholetou známostí prostě ztratí schopnost se adaptovat na nové lidi, věci nebo prostředí. Je rozhodnut, že takhle dožije a pomalu si začne namlouvat, že se mu to vlastně líbí a vyhovuje mu to, bohužel tomu nakonec uvěří. Člověk je tvor podivný a ještě podivněji se chová.
Autor J@rda.H, 05.08.2007
Přečteno 356x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Láska že je jen chemická reakce? Nesmysl! Ty totiž sám nahlížíš na lásku jako na sex nebo chtíč. Ale láska má mnoho forem. Co třeba láska ošetřovatelů k postiženým lidem? Co třeba lidé jako Matka Tereza, kteří obětují celý život tomu, aby ošetřovali lidi nemocné AIDS, leprou apod? Tito lidé v sobě mají větší lásku, než kdy budu mít já nebo ty! To je taky chemická reakce? Jim nejde o chtíč! Kde je najednou ta tvoje chemická reakce?

Znám spoustu lidí, kteří se rozhodli, že si sex ponechají až do oakžmiku svatby. Zajímavé, že? Kde je jejich CHEMICKÁ REAKCE? Jak to, že spolu mohou chodit rok nebo dva a nemusí spolu spát? To znamená, že láska je mnohem víc. Láska vychází přímo ze srdce člověka a je schopna velkých věcí a velkých obětí. Až teprve k lásce patří sex. Sex je jen doplněk lásky, nic víc. Sex doplňuje lásku a dva lidé pak vytváří jedno tělo a jednu duši, jedno společenství. Tak to vidím já:-)

S požehnáním

05.08.2007 11:52:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí