Existence slušných lidí

Existence slušných lidí

Anotace: Přemýšleli jste někdy o tom?

Říká se, že začátky jsou vždycky těžké. Ale je tomu opravdu tak?? Myslíte, že člověk považuje za opravdu těžkou záležitost, přijít za někým a říct mu: ´´ Vážně se mi moc líbíš, co kdybychom někdy spolu někam zašli ´´? Pro někoho, komu je láska ukradená a chce si prostě jen ´´užít´´, ten to vezme jednoduše, tahle věc pro něj není vůbec složitá. Ale co ti- co se jim ten druhý opravdu líbí a myslí každá vyřknutá slova vážně? Myslíte si, že existuje nespravedlivost v dnešním světě, když každý slušný a hodný člověk je většinou přehlédnut a většina lidí dnes vyhledává spíše jen úlety na jednu noc? A stále ubývá těch, co myslí především i na duši člověka… Proč tomu tak, ale je? Je to asi dnešní zkaženou dobou… Ale není to škoda? Zajímá mě Váš názor- tak, kdybyste mohli- napište ho…
Autor come-past, 28.08.2007
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neboj se, možná to vypadá, že slušný člověk prohrává. Ale nakonec vyhraje. Grázl se má údajně líp, ale nikdo už nevidí, jaký hnus se skrývá v jeho nitru. Kolik toho musí vytrpět za lži, podvody, krádeže a pomluvy.

Slušný člověk prožívá svůj život v lásce, pravdě a pomáhá druhým. A za to dostává odměnu. Je to možná skrytá odměna, ale o to šťastnější takový člověk je. Stojí to za to žít dobrý život.

S požehnáním

28.08.2007 12:50:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí