Nálada(y)

Nálada(y)

Anotace: ---

Vůbec není důležitý jací jste na povrchu a to i tehdy, když si myslíte, že to v co věříte vás tvoří.
Všechno jsou to blbosti.
Ve skutečnosti jsme všichni stejný.
Každej máme svoje nálady a právě nálady ovlivňují to jak se k dané situaci postavíme.
Tak schválně:

Jednou jsem si přečetl jeden citát a říkal jsem si jak někdo takovou kravinu mohl říct.
Najednou jste třeba unavený, nebo se sváma rozešla přítelkyně(přítel) a vy v tom klišé najdete hlubokou pravdu.

Je úplně jedno jestli seš vegetarián, demokrat, diktátor, Křesťan nebo Punkáč ..........

Tohle je jenom jedna naše slupka naše jedna část. Tu kterou ukazujeme a tu na kterou jsme hrdí, protože my sami jsme se rozhodli, že takhle se budeme ukazovat.

Ale když nemáte náladu na Punkový koncert, nejdete tam ...., a když tam jdete tak si ho neužijete tak jako když na něj zrovna náladu máte. A to vaše víra v Punk prostě ovlivnit nemůže.......

To je ale pěkná blbost co, kdyby to tak bylo..... Jako to že jsme všichni stejný. Byla by to nehorázná nuda.
No víte, já měl zrovna náladu, když jsem tohle psal.......

Ale v jedný věci mám jasno !! Nálady nás ovlivňujou ....... no prostě hrozně moc !
Autor anti-HERO, 01.09.2007
Přečteno 279x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

kostra utekla, já to zabalila a nic nenapsala... jaksi jsem pochopila, že toto dílo bylo dostačující...

01.09.2007 21:33:00 | Já Esther Ruth

já se tak trochu víc rozepsala, takže jsem to hodila k sobě... omlouvám se. jen prostě mě to donutilo nějak navázat, i když ne tak úplně úspěšně... to je fuk. Prostě tohlencto je dobrá úvaha a dobrá myšlenka a já jsem asi magor, protože mi nějak utíká kostra mejch myšlenek. Tak mě zajímá jak daleko doběhne. Jdu ji chytit a vy se tu zatím mějte...

01.09.2007 21:22:00 | Já Esther Ruth

protože nálady hýbou světem a svět hýbe náladami...a stejn ěse nikd ynesejdem v symbiose

01.09.2007 18:42:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí