Dostihový kůň

Dostihový kůň

Anotace: Jako dostihový kůň běžet, běžet...

Cítím se jako dostihový kůň, který je vyhnán na okruh a neví kam by měl utéct. Všichni si na něj sázejí a on ani přesto není schopný tomu zabránit. Jednoho dne se třeba dostane před překážku a bude chtít couvnout. Možná ten den nastal zrovna dneska a on neví, jestli couvnout může. Co když přes ni nepřeskočí, shodí jezdce a obrátí se na druhou stranu. Nepoběží s ostatními koňmi. Spousta lidí prohraje svou sázku. Co když byl ten kůň favorit. Co mu udělá jeho majitel? Jeho žokej? Zbije ho??? Pokusí se mu ublížit. Cítím se jak ten kůň, chci se u té překážky zastavit. Když přes ni přeskočím, pak mě to třeba zabije. Třeba shodím svého jezdce a co pak bude? Srazí mě ostatní koně k zemi? Co se mnou bude dál? Chtěla bych na to znát odpověď, ale vy mi s tím nepomůžete. Je to jen mé rozhodnutí, jestli přes tu překážku skočím a já se tím nedokážu vypořádat. Snad se jednou vzepřu...A pak budu utíkat proti...proti všem ostatním koním, kteří se ještě nezmohli na to se vzepřít...
Autor teckifr, 30.09.2007
Přečteno 387x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Dobrá úvaha. Jen-pokud poběžíš proti všem koním, tak jak píšeš v závěru, tak to rozhodně nebudeš mít jednoduché ani lehké. K tomu Ti přeji hodně sil a inspirace do další práce. Máš-li ráda povídky ze života, zavítej na moje autorské stránky. Možná i tebe potěší některý z mých příběhů. Díky i za hodnocení nebo komentáře. Zdravím.

03.10.2007 16:15:00 | Aliwien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí