Uteču !!! :-D

Uteču !!! :-D

Anotace: Od všeho:-D

"A dejte mi už všichni pokoj." Tenhle slovní obrat se mi v mysli vynořuje častěji a častěji. Jasně, netýká se VŠECH, jen těch jedinců, co mi v poslední dobou lezou tak na nervy, že se v jejich přítomnosti musím ovládat, abych nevybuchla jak přetopený kotel. Na dlaních šrámy způsobené zatínáním nehtů do kůže ... :-)
Přestože se před problémy neutíká, sbalím se a beze slova od všech a od všeho uteču, budu žít úplně sama tam, kde jsou lidé obdarováni jen dobrými vlastnostmi, kde vládne chladné klima a za tichého ševelení pestrobarevných listů padajících k zemi budu sedávat za domem na terase s hrnkem vanilkového čaje, shlížet do údolí na nekonečná pole a špičky stromů dalekých lesů, malovat zamračenou oblohu, když se bude schylovat k dešti... a jen mým nejdražším psát dlouhé dopisy na zažloutlé papíry vonící stářím, vzpomínkami a sušenými růžemi ...
Autor Grafomanická MIA, 13.10.2007
Přečteno 444x
Tipy 4
Poslední tipující: Ulri, Bíša
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bože to je nádherná představa!!!taky bych to tak udělala, s tim rozdílem že já bych jela do New Yorku a seděla v Central Parku s horkou čokoládou:) ale jako strašně bych chtěla..:)

01.08.2008 00:25:00 | just me

Dal bych přednost nějaké zátočině na severu, nějaký fjord. Nekonečné jehličnaté lesy, polární záři a divokou přírodou. A určitě černý čaj :)

24.12.2007 15:04:00 | DeuxP

Bláznivá myšlenka, co furt všeci kňučíte?? Zvykej si holka takový je život, nikam před tím neutečeš, hledej v nich i něco dobrého a néé jen to šphatný

20.10.2007 22:39:00 | Lower

Ano, chce to klid...

16.10.2007 16:33:00 | Bíša

Tak to přeju, ať takové místo najdeš. Už mockrát jsem snil o samostatnosti, nekonečné svobodě života někde pryč, daleko od všeho...bohužel na takovám místě bych byl asi sám...a proto stejně vždycky otevřu oči a vyjdu čelem vstříc životu:-)

14.10.2007 19:49:00 | Skaja

A není zajímavější se k tomu postavit čelem a smířit se s tím, jak věci jsou?
Odpustit všem, stejně tak i sobě. Potom ti už nic neublíží :)
Také jsem měl takové období, viz jedno mé dílko, ale učím se neutíkat, ani nebojovat, jen v klidu žít. :)

14.10.2007 14:05:00 | Dao de

Já jdu s tebou!!)))

14.10.2007 14:03:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí