Krok nad jámou života

Krok nad jámou života

Anotace: Zamyšlení nad otázkami života a smrti :)

Co se asi tak může honit lidem hlavou, když pod sebou mají výšku, která je dělí od smrti a života? Na co myslí?
Podle mě v tu chvíli nemají myšlenky a nebo myslí úplně na všechno.
Buď mají prázdnou hlavu a vlastně si teprve uvědomují, že vlastně nemají důvod, proč skočit - anebo mají tolik myšlenek, že je už nechtějí uvnitř sebe slyšet a proto udělají ten krok do prázdna.
Ten jeden jediný krok do volného prostoru. Dalo by se říct, že v tu chvíli stojí na vzduchu. Ovšem vzduch je zrádný a neudrží je příliš dlouho a tak padají směrem k zemi a přemýšlí. Nad čím? To se neodvážím odhadnout.
Možná litují, že skočili a přitom si plně uvědomují to, že se to nedá vrátit, že není čeho se chytnout. Jejich myšlenky se mění v minulost a jejich život taktéž.
Ale vraťme se zpět k okamžiku – Skočit? Neskočit? - .
Proč to lidé vlastně dělají? Proč není nikdo, kdo by jim v tom zabránil?
Je tolik otázek proč, ale je těžké a vlastně nemožné na ně odpovědět.
Můžeme se jen domnívat a polemizovat o tom, proč si lidé vyberou krátký let z okna. Myslím, že nikdy není tak hrozně, aby se něco takového muselo provést - ovšem, je mi teprve šestnáct let a to některým může přijít poněkud dětinské.
Každý si myslí, že jen dospělí mají problémy, ale vy, kdo si to vážně myslíte, tak se podívejte pravdě do očí. Koukněte . . . . . co vidíte?
Dám pár příkladů toho, že nejen dospělí se mají špatně :
Týrané děti, děti bez domova a další psychicky vypjaté situace v životě nás, dospívajících. Když se dozvíte o tom, že nějací mladí lidé se rozešli po docela dobrém vztahu, mávnete nad tím rukou . . . . . Ale co už si neuvědomujete, je to, že právě kvůli těmto, jak vy říkáte, „malichernostem“, lidi dělají různé blbosti, což souvisí s tímto článkem. Dělají to ze smutku, ze strachu, z výčitek svědomí. . . . .
Opravdu můžeme jen mluvit, bezvýznamně hovořit o tom, co se jim asi tak zdaleka honí v hlavě . . . . . Ovšem jediný, kdo si může dovolit otevřít tuto tajemnou bránu, je ten, kdo se chystá skočit a myslím, že pro mnohé z nás by tahle brána měla být navždy uzamčena.
Autor PoeziGirl, 22.10.2007
Přečteno 328x
Tipy 3
Poslední tipující: TerA, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jo dospělí mnohdy podceňují

22.10.2007 20:20:00 | TerA

Ano, je to tak. Mnohému by se zabránilo, kdyby spolu
lidé více komunikovali. Je však mnoho nervově nemocných, jen schizofreniků, evidovaných, je kolem
stovky tisíc...

22.10.2007 19:42:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí