Testy osobního stylu

Testy osobního stylu

Anotace: Jak to s nima vlastně je?

Strašně ráda na Internetu vyhledávám různé testy osobnosti, ani ne tak proto, abych se o sobě dozvěděla občas dost šokující novinky, ale proto, že mě jednoduše baví tyhle testy rozpitvávat a uvažovat nad tím, proč je tohle tak a ono onak.
Otázka č. 1.
Vaše obuv je většinou:
a) Něco podle posledního výkřiku módy, baleríny apod.
b) Lodičky nebo střevíce
c) Tenisky s odchlípnutou podrážkou
Jak průhledné. Jako bych nevěděla, že když označím možnost C, zaškatulkuje mě tento test "osobního stylu" do šuplíčku "Nejposlednější šedá myš". Ale proč? Samozřejmě když zaškrtnu A (což bych neudělala, baleríny nenosím), zařadím se mezi lidi ORIGINÁLNÍ. Fakt, zkoušela jsem to. Ale bez urážky, nepokládám lidi co se oblíkaj podle toho, jak káže móda, za příliš originální.
Jasně, nikdo si neoblíkne sako po dědečkovi, když se nosí bundička do pasu (I když to sako vypadá zkombinované s vhodnými doplňky neodolatelně;-)). Ale nemusela jsem chodit nijak daleko, abych po cestě napočítala nejmíň deset slečen s navlas stejnými bundami, sotva zakrývající pupek (no jo, možná ty bundy měly občas odlišnou barvu), se stejnými nebo aspoň veeelmi podobnými džínami, na bocích stažené snad klonovaným opaskem, a konečně s vlasama, jako by navštěvovaly tu samou kadeřnici, která neumí nic jiného než jeden jediný sestřih a barvu.
Dík, než zapadnout do takovýho stáda, budu si radši pěstovat to svoje roští. A tihle lidi, co vypadají jako by je jeden naklonoval, jsou ORIGINÁLNÍ? Nemyslím si. Originální je přece někdo, kdo se od ostatních liší, a ne někdo, kdo se snaží být odlišný tím, že napodobí styl druhého, od něj to napodobí další...
Trochu jsem se teď do toho zamotala. Chci jenom podotknout, že i tenisky, ze kterých lezou prsty, může někdo považovat za originální. Záleží především na tom, co se k člověku hodí víc - a někdo svůj život nežije podle testů z časopisů a netu:-)
Autor Grafomanická MIA, 28.10.2007
Přečteno 459x
Tipy 16
Poslední tipující: Sarazin Faestred, Fade_to_black, DeuxP, Tracy Beakerová, Alex Foster, Loudilka, Duše zmítaná bouří reality, Kávový Poutník, Nicolaus Alexios von Gotthard Leirchner, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To máš tak, keď je raz IN vyzerať ako klon, tak všetci chcú vyzerať ako klon...

02.03.2008 18:10:00 | Sarazin Faestred

Přece jsi mě viděla.. Jsem duhový exot! Lá la la lá lá. :)

06.12.2007 22:11:00 | Kávový Poutník

dobře napsaný a dost pravdivý...podle mě zrovna tiu první otázku testu píše jedna z těch originálních osob...dostalo mě když si můj ex našel ¨růžovobílou blondýnku, kterýžch jsou i v miniaturním šumperku desítky..ale asi měla něco víc

04.11.2007 16:32:00 | Alex Foster

Hezky napsaný a hlavně - má to myšlenku, což většina těch "originálních" lidí postrádá...

31.10.2007 20:01:00 | Duše zmítaná bouří reality

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí