Je nutné pracovat?

Je nutné pracovat?

Anotace: Bavilo by nás nepracovat?

Je nutné pracovat?

Mnoho lidí si dává tuto otázku. Každý člověk na ni má jinou odpověď a jiný názor, ale když se nad tím zamyslíme, tak musíme brát v úvahu tři důležité věci.
První je, že pro obživu práci nezbytně potřebujeme. Někdo by mohl namítnout, že se dá žít z podpory či sociálních dávek. Ale jakým způsobem? Žít ze dne na den a upírat si výhody a vymoženosti dnešní doby? Ano, dá se to takto udělat, ale podle mě je práce činnost, kterou musíme dělat, jestliže se chceme mít „dobře“. Jak se to říká? Bez práce nejsou koláče?
Druhá věc je, že podle toho, jak jsme se za našich školních let učili, podle toho většinou máme odpovídající zaměstnání. Proto už na škole je nutno myslet na budoucnost. Co by nás bavilo a ne nadosmrti nudilo. Stále dokola si říkat: „Stačí mi mé vzdělání v životě?“
Třetí věc je, že člověk jako takový nedokáže existovat bez určité činnosti. Bez práce by se v podstatě lidé nudili. S určitostí by někdo řekl, že si nalezne jinou zábavu, ale já se ptám: „Na jak dlouho?“ Já osobně se nudím, když nemám delší dobu nic na práci. Na sto procent by se našel někdo, kdo by se dokázal povalovat, ale považuji to za promarněný čas s žádným výsledkem, ziskem či uspokojením.
Na otázku „je nutné pracovat?“ odpoví, jak už sem říkal, každý jinak, ale řekněte popravdě: Bavilo by vás nic nedělat?
Autor Tomama, 02.11.2007
Přečteno 358x
Tipy 2
Poslední tipující: Janana
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí