Roztroušení mé churavé mysli

Roztroušení mé churavé mysli

Anotace: titulek snad mluvi za vše

Člověk se ptá… člověk má pořád spoustu otázek, je to děsnej tvor. Někdy mu záleží jen na sobě a někdy by se pro jiný rozdal. Některý lidi mi fakt nelezou do hlavy. Proč někdo může bejt dobrej a někdo se chovat jak hovado? Proč - protože. Na blbou otázku blbá odpověď. Znám pár dobrejch lidí. Některý jsou blázni, některý se chovaj jak hovada, ale uvnitř jsou dobrý. Někdy jich mam plný zuby. Mam plný zuby jejich zasraně blbejch keců, který mi lezou krkem. Jsou dva lidi, jejichž řeči mi málokdy vaděj. Je to kluk a je to holka. Jsou fajn, jsou v pohodě.
No, a pak jsou tu zase ti, kteří se jako hovada chovaji pořád, takovejm lidem se vyhejbám. Nemá cenu se s nima bavit. Já mam ráda svět a nechci si ho kazit nějakejma blbečkama.
Znáte satanský devatero? Mnohem lepší než ňáký pitomý desatero, který si Mojžíš z nudy vytesal do skály. V devateru stojí: bav se, dokud můžeš! Bav se, protože hranice existuji pouze ve tvé mysli! Moje mysl má hranice, ale snažím se je aspoň trochu oddálit. Taky tam stojí: neplýtvej svou láskou k bližnímu, věnuj pozornost tomu, kdo si ji opravdu zaslouží. Mohla bych to jmenovat celý, dneska bych neskončila. Myslete si o satanismu, co chcete. Já neokusuju hlavy netopýrům, ani nepiju dívčí krev …. Jen tu medvědí… To je skvělý víno. Nejsem satanistka, jen některý názory jsou mi blízký.
Máte rádi víno? Já moc ne, ale tohle miluju. A ani není drahý, ale nebudu tu dělat reklamu. To se nesluší. Ještě byste mi to museli cenzurovat, a co já potom? Dyť by tu nezbyla ani řádka..
Ježiš! To sem se ňák rozepsala. Vlastně Satan! Nebo Buddha! Nebo Krišna! Nebo Svatý Otče, duchu, synu! Nebo co vlastně chcete! Uctívejte si, co je vám libo! Třeba hovno v záchodě. Dneska je to každýmu jedno, nikdo vás pro váš názor neupálí. Maximálně vás zavřou. Myslíte, ze mě zavřou? Já bych se zavřela. Bohnice jsou docela přitažlivý, je tam teplo, čisto, a třeba tam ani nedělaj pokusy na lidech. To zní pozitivně.
Jinak, taky se omlouvám tady za ten hantec, ale nepřišlo mi, že do něčeho tak osobního, jako je můj názor na momentální roztroušení mé churavé mysli, je třeba psát spisovně. Tak se tedy převelice omlouvám… Vidíte, jak to zni blbe? Prostě: sorry, volové!
Autor C.alwen, 25.12.2007
Přečteno 324x
Tipy 1
Poslední tipující: Traci
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Milá holčina.

05.09.2009 02:14:00 | Fenceless

toto už trochu hraničí s etikou a slušným chováním
říct že to je jen tvoje myšlení můžeš
ale pak to nezveřejňuj
svobodu slova sice máme
ale že by jsme byli všichni volové, no nevím

07.02.2008 01:53:00 | blue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí