Rozčarování

Rozčarování

Anotace: Ale kam to zařadit?

Minutu co minutu, den co den, týden co týden a snad to je už i pár měsíců, co dumám nad zvláštními pocity, opantávajícími mou zcela rozčarovanou mysl nitkami tichého bláznovství. Kde se vzaly? Odkud pramení myšlenky, které jakoby patřily jinam, do jiné dimenze?
(Kecy, ale sakra, jak to mám popsat?).
Kdo uhlídá moje myšlenky, jenž teď vzaly mou bytost útokem a v tom jejich zběsilém letu nestíhám registrovat, na co má mysl myslí. Zcela se vytrhly z opratí, zdivočely a jdou si vlastní cestou. To nesmím dopustit! Nebo snad mám? ...
Ten pocit, co mě svazuje a moji splašenou a neuspořádanou myšlenkovou soustavu nutí k pohybu, je sladký a zároveň trpký jako chuť vína. Rozvine se v celé své sladkosti, vůni a kráse a já se jím opájím, pak najednou vůně a cukrová chuť bledne a zůstane tu rozprostřena jen hořká mlha s trpkou příchutí něčeho unikajícího. Ale čeho? Je to, jako kdyby se kolem dokola dělo něco, na co čekám, ale čeho se zároveň bojím, ale je to ten příjemný strach, jako když se dítě těší na Mikuláše s čertem, nebo tak podobně ... A já mám to "něco" rozluštit, rozmotat; ale jak poznám, jestli mám rozmotávat zamotané klubko od začátku, nebo teprve odtud, kde je uzlík? A kde se nachází zaprášený konec nitě, za který se musím pevně chytit, aby záhada už nebyla pro mě záhadou? Ten pocit, že mi něco uniká ...
A jakoby za mě myslel někdo jiný, nebo něco jiného:) Slova, jež mi tanou na mysli, nejsou má, smích, který mi v naprosto nevhodných (a taky vhodných) situacích bolestivě rozechvívá bránici a klokotá v útrobách jako bublinky šampaňského a následovně se dere ven doprovázen zvráceným chechotem, taky nepatří mně.
Nebo už šílím snad? ...
Autor Grafomanická MIA, 27.12.2007
Přečteno 603x
Tipy 8
Poslední tipující: ŽV, Demedalex, Nicolaus Alexios von Gotthard Leirchner, Bíša, .K.r.i.s.t.y.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Já tomu říkám krystalizace osobnosti. Tak nějak se v člověku něco zlomí a slepí jinak, a už to nemá chuť dělat věci tak, jak se dělali doposud. A to se pak občas dějou věci... :o)

20.01.2008 13:05:00 | Demedalex

Souhlas s Tonym !

16.01.2008 22:07:00 | anti-HERO

Je to tak, zahodit starosti...

29.12.2007 19:28:00 | Bíša

Klid, tohle se mi stává taky... jak to přišlo, tak to odejde.
Nějaký filozof kdysi řekl, že někdy je lépe chovat se ke starostem, jako by jich nebylo:Jen tak jim jde odebrat jejich důležitost - není to pravda?Odeberme tomuhle důležitost...

27.12.2007 19:00:00 | .K.r.i.s.t.y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí