Nebe je modrý

Nebe je modrý

Anotace: Když si tohle četl kámoš, tak mi k tomu napsal: „Něco ti říká, to bude dobrý, venku je hnusně a nebe je modrý.“ Tak jsem to tak i pojmenovala. Díky Farby

Ukřižovaná moderní dobou vrhám pohled na nebe. Hledám otázky, hledám odpovědi. Nic nenacházím. Oblaka plynou vstříc nedohledným dálkám a já stojím na místě. Nehýbu se, a přeci se otáčím jak na strašlivé centrifuze. Se zemí. Okolo její osy. Dělá se mi z toho špatně, protože myšlenky se mi točí úplně jiným směrem. Neudržují chod s plynutím času všude kolem. Čas pak přestane existovat. A já stojím sama a jen bezduše zírám na nebe, které se stává odrazem mých myšlenek. Mraky, mraky plynou tak rychle, že je nestíhám sledovat. Otáčí se ony okolo země vlivem větru, nebo země kolem nich vlivem otáčení zemské osy? Nevím, a proto zírám na to hnusný nebe a už hledám jen odpovědi, protože otázky byly položeny mnohem dřív, než vznikl otazník! A pak už nic. Nic důležitýho… Jsem jen já, a to není důležitý. A nebe, krásný, důležitý nebe.
Autor C.alwen, 29.12.2007
Přečteno 377x
Tipy 2
Poslední tipující: Grungerr, Traci
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

řek si přesne tohle, pac sem si to hnedka napsala z druhy strany na ten papir:)

29.07.2008 22:34:00 | C.alwen

Myslim že takhle to přesne nebylo, to co sem měl říct...:-) A nejsem farby, ale farbi! Tak teda tip když se ti pomohl s názvem :-)

29.07.2008 16:39:00 | Grungerr

Toužíš po svobodě, po tom být volná? Toužíš, aby se věci staly jinak, ale nic a nikdo na Tvé prosby nereaguje? Toužíš po nějakém důvodu, proč tu být, proč žít? Proto pohled do nebe...

20.01.2008 22:58:00 | Traci

Mrak ve tvaru medvídka Půůů :D:D

Já to dílo asi moc nepochopil....., ale něco jsem si z toho vzal, to je jasný...

05.01.2008 12:50:00 | anti-HERO

Já když koukám na nebe, tak hledám mrak ve tvaru medvídka Pú:o).

04.01.2008 21:26:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí