365 KLUBÍČEK

365 KLUBÍČEK

Anotace: O starém a novém roku.

Rok protekl jako voda mezi prsty. Vryl se do paměti a zanechal za sebou jen vůni zašlých dnů. Jeho nedostižný mílový krok se blíží k cílové pásce a lidé blázní.
Ti blázniví lidé jsou dvojího druhu. Jedni se těší až nastane čas, kdy podá starý rok, svou vrásčitou ruku ruce novorozenému a ti druzí touží pozastavit ten rychle se sypající písek v přesýpacích hodinách, pana jménem Svět. Těmto lidem, však čas nemůže splnit jejich přání. Vyhovět jim může snad jen v tom, že už nikdy nevypáře svetr z 365 klubíček a tím jim zanechá vzpomínky na to své nejkrásnější klubíčko, z kterého si spřádáme, podle stanoveného vzoru, svůj osudový svetr. No a s posledním klubíčkem si můžeme zhodnotit svůj vlastní výtvor, který ovšem už nelze opravit.
Komu se tento svetr moc nelíbí, nezoufej, vždyť je tu rok nový. Vyber si kvalitní vlnu, barvy svého štěstí a krásný vzor, do kterého můžeš vložit celou svoji lidskou duši.
P.S.: Nezapomeň, že co si upleteš, ti čas nedovolí vypárat a opravit!!!

Hodně štěstí v pletení osudu i začátečníkům.
A nepopleťte to.
Autor Eči, 16.09.2004
Přečteno 911x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

S tím svetrem jsi to vymyslela fakt dobře!!!

02.04.2006 06:56:00 | Peprmintka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí