Proč????

Proč????

Anotace: Proboha, nechte mě žít!!!!

Proč jsem pořád ta špatná, proč nikdo nemůže snést, že jsem jiná??? Že mě nebaví chodit se každý víkend opíjet, že mnohem radši trávím večer u filmu s mámou? Nebo že si radši čtu? Proč nemůže okolí přenést přes srdce, že nenosím bokovky, protože nechci, aby mi nastydly ledviny? Proč si musejí ze mě dělat srandu, že jsem nejsem hubená? Že nevlezu každýmu do postele??? Proč jsem pořád pro ostatní ta, co si píše výpisky a v 11 večer je bude skenovat? Proč nedokáží respektovat, že odmítám hrát floorball, protože jsem na základce dostala pálkou do obličeje? Proč musí prohlašovat, že jsem divná, že si čtu Teorii literatury? Proč využívají toho, že když se na mě usmějí, tak já jim hned udělám vše na očích?
Jsem jiná než ostatní, no a co??? Jsem důvěřivá, ale to neznamená, že si se mnou můžete dělat co chcete!!! Nejsem nejchytřejší na matiku, no a co?? Nebaví mě lézt na privátech po všech, lít do sebe všechen možný alkohol, co se kde zamane!!! Neposlouchám hip hop ani emo, nechci se podle nikoho řídit!!! Miluju klid, přírodu, šumění stromů, knihy a smích, NE posměch!!! Nechte mě žít!!!
Autor AnnieB, 28.01.2008
Přečteno 471x
Tipy 2
Poslední tipující: Skaja, .K.r.i.s.t.y.
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Správně buď svoje a nenech se lidma zvyklat.

05.04.2008 20:46:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Děkuju mockrát za Vaše komentáře, dávají mi pocit, že nejsem sama:-) moc jste mi pomohli, stojím si víc za svým, i když mě ta banda pořád odsuzuje, v nitru je mi o něco líp...

30.01.2008 18:24:00 | AnnieB

Věř, že jsou lidé jako ty, jen je nepotkáváš na každém kroku. Vím jaké to je být takový, jak ty popisuješ. Je to o tom stát si vždy za svým i za cenu ztráty lidí, kteří jsou jiní. Život ti dává pocit, že ty jsi jiná a ostatní stejní, hrozní... Ne vždy tomu tak je, většinou jsou to lidé, co sebe našli v davu a vyhovuje jim to. Vypadají spokojeně, šťastně. A přitom to vůbec není pravda, Ty dokážeš být mnohem šťastněší než oni, dokážeš mnohem víc. Dokážeš být sama sebou a stát si za tím, nepodřizovat se těm, co ti křivdí, co se ti posmívají, už dávno nevědí, jaké je to být sebou, ztratili se, ztratili se v davu. Až jednou je někdo vyloví. Zatím ty budeš moci být mnohem dál... Když Tě nechápou nediv se jim, ale netrap se, každý jsme jiný, od toho jsme lidi, a ne dav tupců co míří nikam;-) Měj se a ať se daří:-)

30.01.2008 17:21:00 | Skaja

Tahle úvaha mi někoho připoměla... já taky čtu, taky se hned neopíjím... taky nejdu hned s každým do postele... no když u toho je problém jestli by se vůbec našel nějaký blázen kdo by mně tam chtěl:-) ALe vydobila jsem si svou jinost... a ostatní se dokonce naučili nejen brát mne takovou jaká jsem... ale i si toho jáká jsem váží... No Váží jsou v pohodě, ale s láskou mám kříž... nu co... mám dost času. :-)

Tobě držím palce aby sis svou svobodu také vydobyla.

29.01.2008 20:24:00 | TerA

Svoboda patří mezi největší dary, které máme. Nenech si je nikým a ničím vzít. Když budeš svobodná, budeš bohatší než všichni ostatní, kteří do tebe rýpou, ale ve skutečnosti jsou otroci. Fandím ti!

S požehnáním

28.01.2008 22:52:00 | Hippy

Tohle řeším taky... miluj co miluješ...žij...žij, jak chceš TY

28.01.2008 19:34:00 | .K.r.i.s.t.y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí