Milý deníčku ....

Milý deníčku ....

Anotace: co mě tak napadá...

Podle horoskopu by měl být tento rok nadmíru úspěšný, což v mém případě znamená jenom doufat, že i katastrofy mají své meze. První měsíc uběhl celkem v klidu, takže jsem stále na pozorou. Není nic jistějšího, než pořádná katastrofa, pak už člověka nemůže nic překvapit. Každopádně nehodlám spoléhat na horoskop a dala jsem se do toho sama. První věc, kterou jsem udělala, je, že jsem pročistila prostor kolem sebe. Jsou na světě lidé, které stojí za to znát a tací, které je lepší držet si dál od těla. Smyslem této hry je poznat, kdo do jaké skupiny patří. Ne nadarmo se říká, že nejhorší je srážka s blbcem.
Další věc, které se držím, je vyzkoušet každý rok něco nového, člověka to udržuje ve střehu, aby nezlenivěl. Je pravda že zatím se mi to daří, otázka je, co budu dělat, až mi budou docházet nápady ... i když možností je tolik, jen třeba v šedesáti mi už možná na skatu budou vrzat kolena.
A úplně nakonec - člověk by nikdy neměl brát život jako trágédii, i přesto, že by to byla pravda, protože s touto myšlenkou by daleko nedošel...
Autor Wanetta, 04.02.2008
Přečteno 343x
Tipy 4
Poslední tipující: kryndy, Vlk v rouše, WAYWARD
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Život je akčňák s nudnejma vokecávačkama:-)

12.03.2008 22:06:00 | kryndy

...jeden bod za"tu mou"šedesátku :-)

04.02.2008 18:19:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí