Horoskop

Horoskop

Anotace: Je opravdu osud ve hvězdách...kdo ví...

Horoskop je věc ošidná. Když se nad tím člověk zamyslí, tak vůbec nemůsí přemýšlet, stačí když si přečte horoskop a je jasné co ho čeká. To považuji za důvod, proč je lepší si horoskopů nevšímat. K čemu je dobré vědět, že to dnes nebude stát za nic. Nevěřím na to, že něco je s určitostí dané. Dobře, skeptici mě napadnou, že všichni jednou musíme umřít, ale řekněme si uřímně, ani pak není jísté, co s námi bude. Docela by mě zajímalo, co se stane, až dojde fantazie těm, kteří horoskopy vymýšlejí. Teď mě tak napadá, a nechci se rouhat, či jinak napadat víry od buddhismu až po židovství, ale nehrajou si tvůrci horoskopů tak trochu na stvořitele? Už je vidím jednoho takového, jak sedí ráno u kávy a přemýšlí, co tam napíše. Bude to něco jako: “Včera si ten sousedovic kluk pouštěl nahlas hudbu, to mě vážně štve, no je to střelec, zítra mají střelci smolný den, ...ale ta jeho sestra by stála za to … váhy zítra potkají někoho zajímavého“ a v duchu jenom doufám, že ráno znovu pojedou stejnou tramvají.
Autor Wanetta, 04.02.2008
Přečteno 408x
Tipy 1
Poslední tipující: Cryoman
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí