Budoucnost Liter a možna i jiných....

Budoucnost Liter a možna i jiných....

Anotace: z principu jsem přemýšla, kam může liter dojít...a rozdělení Literu.

Když vám tak tu sedím, a přemýšlím při pročítaní příspěvku v diskusním foře, napadá mě uváha. Kam vlastně až můžem zajít? Zatím se nám jeví Liter jako báječný webík pro naše výtvory, ale bude tomu na pořád? Nenejde se pár jedincl, kteří nám to tady zkazí a nerozdělíme se, tak jako na hodně serveru na kasty, kde bude skupina elite - Bohů, na které nebude moci žádný návštěvník ani slůvkem si dovolit vztyčit ruku. Bohů, kteří budou mít kolem sebe smečku svých věrných "Šakalů", jenž budou tvrdě trhat ti, kdo se opováží říct, že díla tzv. Bohů nejsou středem světa a ochotně budou patolízalsky hodnotit i ten největší blaf a škávr jako to nejlepší božské dílo ze všech.
Pak tu bude druhá kasta, kasta "Knězů". Budou se chovat mezi Bohem a Šakalem. Po nich příjde kasta "Svobodných řednářů", mající svůj vlastní názor, některé se nebudou slučovat s Božími nebo s Kněžskými, ale přesto je budou lidi brát jako k sobě rovným, ovšem v některých případech si to s nima vyřídí. Přichází na řadu skupina "Tichavců". Tahle skupina je tichá, napíše pár příspěvků, občas je někdo ohodnotí, napíšou svůj názor jinak o nich neslyšíme. A poslední skupina jsou "Nikdoniconichneví" přijdou napíšou, nikde se nevyjařují, vlastně o nich vůbec nci nevíme, krom infa v jejich profilech jestli ho tam mají...

Je tohle budoucností nebo už je to přítomoností, koho se na to můžem zeptat nejlépe než samotných lidí zde...
Autor Divant Delvare, 06.02.2008
Přečteno 436x
Tipy 5
Poslední tipující: Bžunda, Skaja, WAYWARD
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

elita jsem ja!!! :-D
ale podle mne to tak uzh funguje... vsude to tak funguje... jen to tady nikdo nepojmenovava...

10.02.2008 12:57:00 | Tömätäri

jo, taky mě občas štve, nebo spíš prostě mrzí, když vidím, že má nějaké dílo třeba 20 tipů, přečtu a zjistím, že je úplně o ničem a že dotyčný má jen prostě hodně známých... Holt si potrpím spíš na kvalitu a to ve všem...a známé příliš aktivně zřejmě nehledám, pač tipů mám furt málo...:D

07.02.2008 21:29:00 | Skaja

Měl jsempocit,žeto tak je.Hned se podívámkolik tije.Omlovám se za tykání jemito jedno.Přezto bych byl rád aby jsi se nenaštvala.

06.02.2008 23:01:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí