Pro Tebe...

Pro Tebe...

Anotace: Já prostě musela, zase začít psát a dostat to ze sebe!

Koukám z okna na nebe a myslím přitom na tebe…Ne nebude to báseň,ale chci spát něco o tobě, možná trochu o sobě a vlastně kdo ví….!
Pamatuješ na první den? No vždyť těch našich prvních dnů bylo tolik. Tolik míst kde jsem spolu byli, stáli, nebo dokonce i mluvili,ale ani jeden z nás nevěděl,co v tom druhém je..ani jeden nevěděl, že ten člověk mu za pár měsíců, týdnů nebo hodin může zmást hlavu! Pamatuješ na náš první večer? Při prvním pohledu do Tvých očí jsem věděla, že tě chci! Nikdy jsem nebyla tak sebevědomá a drzá, ale s tebou jsem věděla, že to tak má být! Tvrdila jsem ti spoustu nesmyslů, co beztak byly pravdou! Chtěla jsem tě poznávat, dotýkat se tě a nevěřitelně moc políbit.
Pamatuješ na první polibek? Již několik hodin, co jsem tě znala, jsem přemýšlela kdy to udělám a ty si vyhrál, zase si mě předběhl, zase si ten krok udělal první! Políbil si mě a já nemohla přestat tě líbat, věděla jsem, že tyhle rty nechci líbat naposledy! Zbláznila jsem se do tvých polibků a úsměvu…
Pamatuješ? To ty vlastně nemůžeš, to byly moje myšlenky! Myšlenky, které šrotovaly tak nahlas, že si jich aspoň pár musel zaslechnout! V hlavě mi hučelo tolik otázek a červených otazníků…nechápala jsem kdo si, proč jsme se nesetkali už dávno, když jsme od sebe takový kousek?! Nechápala jsem proč se ti tak hrozně bráním,ale přesto tě nechci pustit! Nechápala jsem, proč se tak podobáš mému ideálu,ale přesto si to ty bez nějaké přetvářky. Byla jsem z tebe na kolenou,ale přesto jsem pevně stála na zemi a bránila se tě připustit k tělu!
Pamatuješ na ty varovné poznámky? Slyšela jsem jich tolik,ale neuvěřitelně se mi to nezdálo pravdivé,ale ti lidi tě znají tak dlouho a já jen pár dnů! Nechápu to do teď! Kdo vůbec si? Proč tě ti lidi vidí jinak než já? Ale já si tě i přes to všechno pustila do svá hlavy i srdce a ty řeči jsou pro mě jako smutný výkřik do tmy….
Pamatuješ na tu chvíli kdy si mi nabídl, že u tebe mám přespat? To byla ta největší bláznivina,co nás mohla napadnout! Ani jeden z nás takové věci nedělá,ale přesto jsem věděla, že „musím“ vlastně ani neznám důvod…Možná jsem jen nechtěla cítit ten pocit prázdnoty, když se probudím sama ve své posteli a bolest hlavy s matnýma vzpomínkami mi brání vzpomenou si na kluka, co mě okouzlil a způsobil mi tu obrovskou bolest hlavy a zmatenost! Ale to se nestalo, já se probudila vedle krásného kluka, který byl to ráno stejně ohleduplný jako ten večer, až do teď!
Pamatuješ na naše prví milování? Poznala jsem v tobě to,co jsem tak dlouho hledala, takové to moje krásné dračení. Ty si,ale ještě něco víc, dokážeš si to tak nádherně užívat a ještě k tomu být neskutečně romantický a něžný! Ale probudit se po takové krásné noci vedle tebe je ještě další div světa který chci poznávat a poznávat…Si kouzelné stvoření, hlavně když spinkáš!
Pamatuješ na všechny ty slova a lichotky,co si mi kdy řekl? Já ano, naprosto na všechny. Bereš mě opravdu jinak než předešlí „partneři“. Pro ně jsem byla báječná holka, se kterou chtějí trávit chvíle,ale pro mě je to bohužel málo! Chci aby mě někdo ocenil za to jaká jsem, co dokážu, jak se chovám…To si doposud dokázal jen ty! Ať se mezi námi stane cokoliv vždycky pro mě zůstaneš něčím VÍC!
Pamatuješ na naši společnou budoucnost? Jistě, žádná není…žádná není napsaná a daná! Ona se píše v době kdy my to všechno prožíváme a je to vše jen na nás! Chci se cítit jako malá culíkatá holka, co ti uteče na strom a ty si pro ni budeš muset vylézt, chci se cítit jako dáma, která tě dokáže ve spoustě situacích prezentovat, chci se cítit jako tvoje holčička, se kterou si v posteli můžeš dělat,co chceš, ale přes to všechno se chci cítit jako Lucie, holka, kterou si poznal a jednoho dne od tebe odejde nebo ji opustíš…
Pamatuješ,co s tebou udělal čas? Jak ti vyléčil srdce? A pamatuješ, co s tebou udělaly tyhle 2 týdny? Taky to nechápeš jako já? 3 měsíce se léčím z něčeho na co chci na dost dlouhou dobu zapomenout a najednou ze zjeví kluk s nádherně hnědýma očima koukne se na mě a já na vše zapomenu …. Teď,ale vím jen jednu věc, kterou po tobě opravdu chci! A to ať to takhle zůstane co nejdýl a já se budu snažit v to samé, páč se po dlouhé době cítím zase moc dobře spokojeně a příjemně …
Autor Lucasek, 09.02.2008
Přečteno 446x
Tipy 3
Poslední tipující: Námornik007, Bžunda
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Pěkný tok myšlenek, ale bylo by mnohem krásnější to přenést z papíru přímo do ucha osobě které se to týká. Určitě by to ocenil. Věřím, že moc!!

09.02.2008 16:59:00 | Námornik007

Co říct? Snad jen - přeju Vám hodně štěstíčka!!!=)

09.02.2008 02:36:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí