Nikomu nic neudělal!!!!

Nikomu nic neudělal!!!!

Anotace: U nás na náměstí odstranily čtyři javory. Měla jsem k nim zvláštní vztah...tohle dílo taky není nic moc, je to vlastně jenom pár zachycených myšlenek a pocitů.

Tak proč ho dali bůh ví kam????Stál tam se třemi kamarády kolem kašny, ještě ráno tam byli...a teď tam nejsou...ani jeden...krásný javor...Vždyť nikomu nezavazel... byl to zdravý, silný strom...nikomu na něm nezáleželo.

Vlastně někomu přece. Jedna obyčejná, bezvýznamná dívka...chodila kolem každý den...Vždycky ho pozdravila...trochu bláznivá...sledovala sýkorky jak ne něm sedělya pípaly ...Zvedla se jí nálady kdykoli okolo šla...a...a teď jsou pryč. Někteří si jejich zmizení možná ani nevšimli...pokud je vůbec někdy zaregistrovali...Ale jedna dívka na ně bude vzpomínat. Na čtyři kamarády, stojící okolo kašny.

Pokaždé, až si na ně vzpomene, do tváře se jí vloudí úsměv.
Autor Ness Mírněpoetická, 15.02.2008
Přečteno 324x
Tipy 7
Poslední tipující: Bíša, Vampyrella, jedam, Weylin, Skaja
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozumím ti, taky by mě moc a moc mrzelo, kdyby někdo zničil nějaké místo, které mám rád, něco, co mi něco připomíná, něco, co vždy vnímám, když jdu kolem. V tvém případě strom. Také mi bylo líto, když jsem viděl, jak porážejí obrovský smrk, který stál v jedné zahradě, a na který jsem se často díval. Byl vysoký, byl dominantou a byl vidět zdaleka, ale většině lidí se asi nelíbil...Ale už deset let mi na zahradě roste můj strom, co jsem si zasadil aten mi nikdo nevezme:-)

15.02.2008 19:23:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí