Hlídací psi demokracie (3.)

Hlídací psi demokracie (3.)

Anotace: Jeden vlčák za všechny.

Dvakrát jsem na Literu novináře poplival, ale v zájmu spravedlnosti je nutno vzpomenout i na hrdiny z jejich řad. Borce z pořadu Na vlastní oči všichni známe, ale investigativního novináře Jaroslava Spurného už méně. Vzal si na starost největší korupční sousto české historie – případ Unipetrol – noční můru pěti premiérů. Nedávno se Jarda Spurný buďto rozplakal nebo opil, protože soudy od této kauzy daly ruce pryč. Sekretář Doležel (pět v českých na stole) je nevinný a ostatní šikulové také. Hm...
Teď odbočím k volbě prezidenta, hned vysvětlím proč. V průběhu hlasování ministr vnitra Langer nadává Bursíkovi, cituji doslova co televize náhodně odvysílala: „Vytíráš si prdel s těma ostatníma. Jinými slovy říkáš, že tihleti, tihleti si vytřou prdel s tamtěma... Tak já ti povím, jaká hra okolo toho byla. Jaká špinavá hra kolem toho byla, kolik lidí půjde bručet.“ Uhádli jste – Langr mluvil o Unipetrolu a propojení politiků s mafií. Ministr vnitra si oddechl, Klaus je zvolen... a nikdo „bručet“ nepůjde.
A šťoural Jaroslav Spurný z Respektu? Jak dlouho si myslíte, že je bude provokovat? Hádejte. "Demokrat" Putin by s tímhle drzým novinářem byl hotov raz dva.
Autor Aťan, 21.02.2008
Přečteno 313x
Tipy 19
Poslední tipující: Aglája, Eclipse, Jiparo, isisleo, Dračičák, WAYWARD, maena, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Trochu jsem se lekl, jestli psychopatko souhlasíš s tím, co já? Rád bych, aby investigativních novinářů bylo víc a nemuseli se bát o život - nejen u nás, ale hlavně v Rusku nebo na Kubě, Číně, Severní Koreji ...teď to přeháním, tam už je vyhubili.

22.02.2008 21:29:00 | Aťan

Tak jsem přečetla i ten zbytek... docela mě zamrzelo, že už není tak veselý... a pak jsem z hrůzou zjistila, že s tebou v podstatě souhlasím...

22.02.2008 20:45:00 | lidus

Chvilku jsem tu nebyl a tady se to pěkně rozjelo... :-)))

22.02.2008 13:54:00 | Aťan

...nějaká depka tady sedla na elitu Institutu :)
...sex a marnost? ..teda kluci??!!! Jaro za dveřmi a tady se bručí jakoby došel med :D

22.02.2008 11:44:00 | Jiparo

Čubíku, sex ne. Ti navrchu ho ani moc nemají v lásce,
jedině, když je v sázce jejich image. Tak pro bulvár
udělají skandál...

22.02.2008 11:43:00 | Bíša

I sex i sex čubíku :-(

21.02.2008 22:41:00 | WAYWARD

Vše je marnost!

21.02.2008 20:29:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí