Všem opuštěným...ženám

Všem opuštěným...ženám

Anotace: ... všem, kteří zůstali na cestě stát sami, všem ženám, které mi ukázaly, jak trpký může život být.

Vy opuštěné konvalinky, co z očí vám jako z okvětních plátků kane rosa, vy hvězdy nocí, jejichž lesk zůstává v nekonečnu Vesmíru zapomenut, vy slunečnice oranžové, vy ženy, které jste byly opuštěny, klesněte na kolena a plačte, zalijte svou hořkostí oceán a volejte ji do prázdnosti světa, jen, prosím, neumírejte.
Za noci odešlo světlo vašeho života, tak pokradmu, jak to jen ono umí. Nestačili jste ani natáhnout ruku a říci pouhé -proč-, to hlesnutí poslední spadlo na polštář a roztříštilo se na milion slz. Uvěřili jste v Boha, a v ten jediný okamžik, kdy už se pravda stala minulostí, jste chtěly být mrtvy. A západ slunce nad vámi zamával křídly jako poslední anděl, kterému jste nestačily dát sbohem.
Nejsem jednou z vás, nejsem lucernou, která dohořela příliš brzo, nejsem vyplakanou písní umírajícího slavíka a proto vás prosím. Prosím vás o to, aby jste uměly uchovat své světlo v dlaních, tak jako břízy kolébají své mladé plody ve větvích, prosím vás o to, aby jste ještě naposled uměly vstát, nezaslepeny žalem a nenávistí.
Láska si vás najde, oddejte se jí, i když se noci zdají temnější než kdysi. Láska temnotou prorazí.
Autor Dilla, 23.02.2008
Přečteno 549x
Tipy 13
Poslední tipující: Iv, Grafomanická MIA, Juan Francesco de Faro, Badya, Bíša, WAYWARD
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásná a povzbudivá

23.05.2010 03:16:00 | Iv

Nepochybně jedna z nejprocítěnějších úvah na literu. Skoro by mi bylo ctí stát se opuštěnou ženou, teda, ne že bych nebyla:) Tolik citu v několika větách...

31.05.2008 08:04:00 | Grafomanická MIA

Tak citlivé a poetické!

20.03.2008 13:46:00 | Juan Francesco de Faro

Citlivá a citová úvaha...

24.02.2008 13:05:00 | Bíša

Někdy to napiš i některým "chlapům".

24.02.2008 01:42:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí