Jáství

Jáství

Anotace: Seminární práce

Lidé narození ve znamení Býka jsou trpěliví, pilní, věrní, zruční, vytrvalí. Mají velmi dobrý vztah k přírodě – zejména ke květinám, zvířatům a podobně.
Já a trpělivost ? Jak k čemu a jak kdy. Pokud se jedná o věc, která mě baví a zajímá, tak u toho dokážu sedět i několik hodin a na čase mi nezáleží, Pokud se ale jedná o věc, která mě nebaví, odbudu to, co nejrychleji abych to měla za sebou, a čas si pěkně hlídám.
Další vlastností je pilnost. Ta mne obešla a utekla co nejdál pryč. Věrnost – tak ta se mě drží jako ¨klíště¨. Jsem naprosto věrný človíček. Nelžu, i když je někdy malá lež lepší než velká pravda.
O levácích se říká, že jsou zruční. Možná na tom něco je, i když stále nacházím spoustu nových věcí, které neumím. Další vlastností je vytrvalost. Tak tohle slovo u sebe nenacházím a nijak zvlášť ho ani nepostrádám…
Mám spoustu přátel, kteří se na mne mohou kdykoliv a v čemkoliv spolehnout. Ráda komukoliv pomůžu a poradím – ať už se jedná o školu nebo o osobní život. Jsem prostě takové střelené, sedmnáctileté střevo, které se pořád směje, a přátelé mi často říkají: ,, však tebe ten smích jednou přejdeˇˇ Zatím se tak nestalo – naštěstí.
Někdo říká,že jsem hezká, ale já si myslím,že každý člověk je krásný,protože krása není podle toho jak vypadáš – jaké nosíš oblečení, jestli značkové nebo nikoliv, jestli se maluješ, jestli si jezdíš v drahých autech apod. Krása vychází zevnitř. To jak se chováš, jak s lidmi umíš mluvit a jednat, jak sebe a je umíš bavit. Proto bych nikdy nikoho nehodnotila podle oblečení apod. věcí. A to je i jeden z důvodů proč si mne tolik lidí váží.
Ráda kritizuji, ale nerada pomlouvám. Ovšem jak mne někdo pořádně vytočí, myslím opravdu pořádně, tak má, jak se říká po srandě, Pěkně mu to spočítám. Jsem strašná potvora – asi jako každá ženská. Nevím sice, jestli je to moje plus nebo mínus. Spiš bych řekla, že plus. Ono nezaškodí umět si to s druhými vyřídit a bránit sebe i ostatní… I já si říkám – chudák chlap, který si mne vezme.
Co nesnesu je kritizování. To opravdu ne. I když mají Ti druzí pravdu, budu jim stále dokola opakovat a tvrdit, že pravdu mám já. Když něco udělám špatně, opět si to nepřiznám. Tohle je rozhodně má špatná vlastnost. Snažím se ji změnit. Jde to, ale velmi těžko. Také jsem hrozně tvrdohlavá a paličatá. Říká se : ,,Tvrdohlavý jako bejk´´. Přesně tak. Nikdo není dokonalý. Každý nemůže mít pouze kladné, nebo naopak pouze záporné vlastnosti. Takového člověka neznám.
Málem bych zapomněla na moje koníčky a záliby. Mám doma spoustu havěti – od hadů, přes sklípkana, až po kočku a psy. Spousta holek se takovýhle příšerek bojí, ale já ne. Mám ráda krysy, pavouky, brouky……. Chovala jsem křečky, morčata, potkana, laboratorní myši, spoustu havětí. Teď už na tohle všechno nemám tolik volného času, jako to bylo za dob základky. Tím že jsem na střední, mám spoustu učení a jiných povinností. Asi jako každý středoškolák.
A další mou velikou zálibou je rock. Metal, zkrátka pořádný big beat. Hudbou žiju. Raději si zajdu na nějaký skvělý koncert, než dřepět někde v hospodě s partou lidí, která žije pouze v uzavřeném světě, kde hlavní roli hraje alkohol a kouření. Takoví lidé v životě nemůžou ničeho dosáhnout. Snad jen toho že za 20, 30 let budou opět sedět v hospodě se svým uzavřeným světem a zpackaným životem.
A tady se dostavám k poslední časti této práce. Učitelé a já. Jak se chováš ty k nim, tak se oni budou chovat i k tobě a naopak. Přesně tak to platí všude i u mne a mé třídní. Je strašně hodná a starostlivá. Kdykoliv za ní můžu přijít a požádat ji o pomoc. Také se na mne může spolehnout. Vztah učitel a žák. Nelibí se mi, když je příliš autoritativní. Více se mi líbí, když je spíše trochu kamarádský. Pokud se mezi učitelem a žákem vytvoří takový vztah, dobře se jim spolupracuje. Pokud ale žák učiteli lže a podvadí, je zcela zbytečné jakýkoliv vztah navazovat. Moje třídní se o kamarádský vztah snaží u všech,ale snaha musí být vždy oboustranná. Hlavně co se týče žáků……. Co si myslí nebo nemyslí o mně to přesně nevím. Poslouchám, neodmlouvám, pomáhám druhým a stojím si za svým názorem, takže doufám,že je ráda, že mne má ve své třídě. I když… každý má občas své dny – špatně se vyspi, nebo zaspí, ujede mu vlak či autobus, nenasnídá se, zapomene všechny doklady (bych mohla vyprávět) a celý den je nanic. Každý se v takové situaci někdy vyskytne a je naštvaný, nazlobený, přímo nas…. V takovéto chvílích bych sebe nejraději uškrtila, protože jsem protivná na celé své okolí, včetně učitelů.
Autor Metalgirl, 16.03.2008
Přečteno 375x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm...že by prototyp dnešního života tady v Česku? Anebo..ááá, ono to má titul seminární práce...nu ano, prospěch ve škole a chuť po něm dělá s lidmi ledacos :) Zkrátka mi to neřeklo nic nového, ale i tak to pro mě bylo zajímavé.

21.03.2008 14:50:00 | ludmil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí