Drogy

Drogy

Anotace: Můj velmi zmatený postoj-njn zase automat

Drogy.Setkáváme se s nimi každý.Každý den se v našem městě odehrává mnoho příběhů spojenými s nimi.A stejně jako je mnoho výkladů co to „droga“vlastně je,je i mnoho postojů k lidem,kteří se jejich užívání netají.
Patřím k nim i já.Neberu žádné tvrdé drogy,ale nic přírodního mi není cizí.Opium,marihuana,muchomůrky,lysohlávky i všelijaké odvary uctívám daleko více nežli alkohol a ostatní chemikálie.Je pravdou že zkušený člověk může namítnout,že se jedná pouze o formu,ale že důsledek je stejný.Je to sice tak,ale přesto je zde rozdíl.Stejně jako je smrt vždy stejná,můžeme si ale zvolit formu.Já si tedy volím takovou u které mám jistotu,že za ní (alespoňń v širším smyslu)nestojí člověk,který to chápe pouze jako obchod a o nějaký hlubší a smysluplný zážitek nestojí.
Mysl a rozum nám nadělil bůh.Je tedy náš a je i námi už poměrně zprofanovaný a zničený.Kolegiálně cítíme menší bolest cítí-li ji i ostatní.Hloupě jsme se oddali něčemu co nemá konce ani začátku.Bez kořenů,bez historie,bez uvědomění se vrháme pro věci nové a silnější,abychom zapomněli co bylo naší opravdovou ambrózii…
Každá kultura která si je vědoma své historie a s ní i poselství se upíná k věcem materiálním aby jim dala duchovní rozměr.A stejně tak má potřeby měnit duchovno na věci materiální.Tento proces zahrnuje asi nejlépe umění.
Ovšem takto jednoduše tomu bylo u prvních společností.Může mi někdo říci kdy ho ve svém okolí,u přátel,v práci zastihla myšlenka nebo tvar něčím velmi blízkým?Kdy jste se cítili opravdu smysluplní a s něčím souznění?Nemyslím rodinu,myslím ten pocit kdy cítíte něco nepopsatelného a víte že to má smysl!De j´ai vu se to jmenuje myslím.Já sem to naposledy zažil v dětství.
A o čem že to tu vlastně mluvím?
Tak zjednodušeně.Každá kultura má svojí drogu,stejně jako každé plemeno vrozenou vadu.A pokud se tato droga zničí,nebo vymění za jinou beze smyslu a oduchovnělého rozhodnutí pak,stejně jako u rostliny shoří kořeny.Já jsem si vybral dobrovolně a možná že i beze smyslu,ale alespoň se ho snažím nalézt a o každém kroku přemýšlím a dýchám hluboce.
U Indiánů to byl alkohol.U Afričanů peníze.V Americe zaslepenost a chtivost.A u nás?
To nevím odpovězte Vy?!
Autor bezruký uzurpátor, 09.07.2005
Přečteno 574x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí