Meditace poznání dobrého i zlého

Meditace poznání dobrého i zlého

Anotace: Přátelé kamarádi poznali jste tak krásné energie jako já . Jestli ne tak pojďťe za mnou. Tady máte návod :

I přišel jsem po dlouhé a namáhavé pouti do jistého hudebního klubu, který se pyšnil názvem Říhův dům. Líbezné a kouzelné tóny malebných písní jukeboxu se linuly jeho prostorem jako zářivé hvězdy stříbrostrunné v takové síle poznání že rozpohybovaly zcela mé končetiny čarokrásné a do své rytmické hry neskonalé rovněž zapojily i bezvadnou práci rukou. Po určitém stádiu uvolnění se mé oční víčka uzavřely abych pocítil ono tajemné a neskonalé gnostické napojení na vyšší energie UNIVERSA. Nadále jsem se nechal unášet blíže ku světlu v nádherné harmonii tónů uměleckých. Po ještě větší dávce uvolnění se začaly před mými zavřenými víčky objevovat obrazy stvoření světa nebeského. I usedl jsem do lotosového sedu dávných brahmanů a oddalse zcela nové vyjimečné energii, která zářila jiskrou poznání sebe sama. Výsostná světelná síla jakoby prostoupila celým mým tělem a já jsem zažil své první gnostické zmrtvých vstání.

Nalezl jsem boha ve svém chrámu tělesném.
Autor Básník lásky, 17.03.2008
Přečteno 375x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Projekce mysli a nebo napojení se na zářivé energie poznání sebe sama?

25.03.2008 18:02:00 | Básník lásky

Popsal jsem jen svůj osobní prožitek takže pánové a dámy žádná iluze nýbrž holá skutečnost. V yjste to na vlastní kůži nezažili tak prosím Vás takto nesuďte. Jinými slovy nepoznali jste jádro věci.

25.03.2008 17:59:00 | Básník lásky

Odhod´ to,je to iluze,jak se v tom bahně začneš patlat,už nevylezeš.

23.03.2008 09:31:00 | Weylin

...jednomu je dobré "to" a zlé "ono".
...jinému je zlé "to" a dobré "ono".
Kdo má morální právo určit,že to je zlo a to dobro?Moudřejší nebo silnější?Většina,nebo jedinec,který hájí své?
Reinkarnace je dobrá k čemu?
Destatero je dobré,proč?

21.03.2008 13:35:00 | fabb

projekce mysli, pořád to není ono

18.03.2008 08:46:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí