Snění...:)

Snění...:)

Anotace: :)

Mít svůj svět, mít sny, snít...to některé lidí drží u víry, že bude jednou lépe..Když sním, přestane realita existovat, zvuky nevnímám a před očima si píši scérář, postupně se mi začne odvíjet i film. Smím být kýmkoli, dělat cokoli a být s kýmkoli mě jen napadne. Zahodit zábrany, obavy, cokoli co mě svazuje...Být volná...Při snění je úžasné, že mohu vidět lidi, se kterými z různých důvodů nemohu být.Slýchat jejich hlasy, cítit se znovu tak, jak jsem se v jejich přítomnosti vždy cítila. V takových okamžicích se usmívám, mám radost...Horší je, když snít nelze, když se realita do snění vmíchá...Sníte o člověku s kterým toužíte být, a najednou se vám v tom odrazí skutečnost, že to nejde..To vás zbaví úsměvu na tváři, a není se čemu divit, vždyť vysněný svět, kam se schováte před realitou byl ohrožený,..Napadá mě, co když o to příjdu, o možnost úniku, o svou představlivost, či fantazii..Co bude? ...Nic jen ta realita :( Ale je tu také možnost, že se sen pomalu plní ve skutečnost, a to je potom teprve pocit!! :)
Autor Psychodepka, 17.03.2008
Přečteno 331x
Tipy 1
Poslední tipující: Varda
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jen si úsměv klidně zachovej. Každá část reality byla kdysi jen snem. A každý sen se může stát realitou. :-)

18.03.2008 11:30:00 | Varda

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí