Jak de čas....generace..a tak

Jak de čas....generace..a tak

Anotace: TO jsem měla takové zamýšlecí období...

De krásně vidět, jak se mění generace. Nebudu tu mluvit o generaci mé babičky a mamky (to se fakt hodně změnilo no..), ale spíš o ,,mladistvé'' generaci =)
Teda..úsměv není na místě, takže =(

Generace lidí, jejich chování atd., podle mě ovlivňují podmínky, ve kterých vyrůstají. Teď nemyslím jednotlivce, ale celou masu všech puberťáků (až na ty v Africe a jiný vyjímky).
Dnešní svět je svět počítačů, robotů a elektroniky. Když bylo mé sestře Markétě asi 12, tak dostala mobil, protože dojížděla na gympl a byla ještě poměrně malá - 6.třída. Taky počítač sme měli odmala, ale pak se nám rozbil a tak 6 let sme ho neměly a teď ho máme už tři roky.
No, takže Markétina generace, tedy ti 16-19-ti letí, sou ještě v celku v pohodě. Většina. Si myslím. V chování. Všichni zaručeně nekouří, nedrogujou atd.
Moje generae, tedy tak 12-15-ti letí sou asi na okraji spádu k horšímu. Strašně moc lidí, co znám v tomhle věkovým rozmezí, už kouří, zaručeně. Pijí a drogy snad ještě neberou. jako fakt tvrdý. Taky moc slušní nejsou, spíš sprostí. Ale většina to není, spíš tak 1/2. Proto se mi líbí, že tady na blozích většinou narážím na ,slušný' lidi=) Dokonce sem myslela, že sem už téměř vyjímka, co ráda píše atd., ale opak je pravdou. Všichni tomu vandalismu atd. nepropadli=) No a my (většina) sme dostali mobil tak ne moc brzo. A pc...to ještě taky de, ta závislost (jako od jakýho útlýho věku).

No a teď je ta poslední...12 dolů (možná spíš teď od 10-ti je to děs). Děcka dostávaj mobil v pěti, u pc tráví hrama a vším možným čas už taky od útlého dětství. Ven už děcka moc nehoděj (ne, že já bych chodial teda...), sprostý sou fakt hafo, malí už kouří normálně (tak 8-11-ti letí už), prostě hrůza a děs. V naší škole se učitelky děsí, co z těch šesťáků a níž vyroste, že už teď sou jako my, 9.A a B. (což je teda děs=D), a až budou v devítce tak neví, co budou dělat...fakt, plastikový sklo před učitelku bude asi brzká realita (s tím přišla jedna naše učitelka). Taky už je většina děcek dost drsně drzá na rodiče a starší lidi...

Toto vše je JEN můůůůj názor. To teda znamená, že to takhle dedukuju od lidí z mýho okolí a co znám. Takže se nečertěte, že vám je 9 a ste naprosto normoš, nebo, že všichni vaši spolužáci sou v pohodě atd...prostě jen můj názor no..srý!
Taky si nemyslete, že sem nějakej svatoušek. Drzá sem, sprostá sem v mezích a spíš pro sebe a počítačama a vším sem taky zahlcená...teda nedroguju, nijak. Kouřit? BLE! Kazit si zdraví! A škodit tím i ostatním!!
Autor Literinka, 18.03.2008
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No tomu teda bych moc neříkal filozofická úvaha :) Ale no tak jo, no...s mládeží to nejspíš jde pernamentně z kopce? Ale pozor na další upadající věc, pravopis, na ten jsi možná zapoměla :)

21.03.2008 14:45:00 | ludmil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí