Město Andělů

Město Andělů

Anotace: Má úvaha nad tím, jak film úzce souvisí s našimi životy :)

Víte, on dal věčnost za to, aby mohl cítit slzu a dotek a vítr..My lidi si toho nevážíme a bereme to jako samozřejmost, ale ono to tak samozřejmé není. Slova jako "miluju tě" už ztrácí svůj význam protože se říkají bud každou minutu a nebo se říkají a jsou myšleny nepravdivě a tudíž se řeknou "jen aby se neřeklo, tak tě miluju". Vlastně z principu. Říct někomu do očí a se vší vážností, že ho mám ráda, stojí sice hodně síly, ale vždycky se mi to vráí desetkrát tolik. A nikdo z nás už si toho neváží.................Lidi přemýšlej materiálně a už je vůbec nezajímá duchovní svět, kterej by všechno vylepšil. Lidi smýšlí špatně! Jako anděl chtěl žít a my lidi, si bereme život kvůli malichernostem. Spousty lidí se zabíjí kvůli tomu, že dostali špatnou známku, že se s nimi rozešel partner a nebo že se jim něco nepovedlo. Je to nezodpovědné a debilní. Dobrovolně se připravují o krásy, kvůli kterým anděl zanechal věčnosti. No vezměte si ten ohromný nepoměr. On by za to dal cokoliv a my si dobrovolně bereme životy a ubližujeme si. Jeho další touha byla lhát. Lhát do očí. Samozřejmě si z toho s tím druhým andělem dělali legraci, ale vidíte, on nikdy nezažil lež a měl se dobře. Sice necítil nic hezkého, ale tím pádem necítil ani bolest, hlad a utrpení. Kyž se stal člověkem, byl celý vedle z toho, že ho zbili a jeho to bolelo. Že všude chtěli peníze, že mu nikod neodpověděl na pozdrav když ho pozdravil. V našem materiálním světě byl prostě ztracený. Zase oproti nám měl výhody v tom, že při západu a východu slunce slyšel hudbu a čerpal z toho všeho energii. To byla krásná scéna. Tenhle film je stejně ze života podle mě. Byl to nááááádhernej film a já si z toho vzala hodně. Myslím že je velká škoda, že všechny ty krásný věci zevšedněli. Každý ví, že když přijde východ slunce, musí přijít i západ. Nikdo to už nebre jako krásu přírody. Já si ted u každýho východu a západu budu představovat, že tady, na našem kopečku se schází spousty andělů a poslouchají hudbu z nebes...
Autor PoeziGirl, 23.03.2008
Přečteno 461x
Tipy 17
Poslední tipující: Karlička, anaH, Lachailla, Without Love, Keira Fey, anti-HERO, Bíša, Rafi..., jedam, mamina
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Asi mi to nebudeš věřit, ale zrovna dneska, když jsem se ráno probudila, jsem si tenhle magickej filmek pustila!
Dotek, prohrábnutí ve vlasech někoho koho máš ráda, cítit něčí dotek, ... to všechno... nádhera!!
Ten film mě vážně dostal.. byla jsem z něj vedle!
A bohužel.. musím souhlasit a jen litovat s tebou toho, že to všechno zevšednělo. =( ..i když jak komu!!! :) Mně ne.. já ráda koukám na východ i západ slunce, na svit měsíce, na hvězdy, na déšť,... na všechno, co příroda svým já vytváří... a doteky? Doteky všeho vnímám... jak nejlíp to jde. Dotek pálícíhoo paprsku slunce, dotek větru, dotek padající kapky, tání sněhu, dotek dlaně člověka kterého miluju,.... je toho strašně moc!
Lidi.. sakra! Važme si toho!!! Všechny okamžiky jsou svým charakterem originální... a všechny si zaslouží aspoň to, abychom si jich vážili!!

20.07.2008 23:43:00 | Karlička

Bezvadný ;o)

12.04.2008 20:36:00 | Lachailla

opravdu pěkné...obdivuji jak píšeš...máš skvělý úvahy, básničky, povídky..prostě všechno co jsi vypustila ven....fakt senzace:)

06.04.2008 17:39:00 | Without Love

Miluju tenhle film.
Miluju Meg Ryan.... :-) :D

02.04.2008 20:17:00 | anti-HERO

Neznáš stav mysli toho člověka v daný okamžik,v tu dobu to pro něho byla katastrofa,jinak by si na život nesáhl,pokud to neprožiješ na vlastní kůži, nesud´¨.Film je vždy jen vize režiséra,realita může být úplně jiná.Anděly nemusíš hledat v nějakém nebi a i ty můžeš být anděl..pro někoho.

24.03.2008 14:52:00 | Weylin

Znám dobře ten film...

24.03.2008 00:43:00 | Bíša

pěkně jsi to napsala ...

23.03.2008 11:37:00 | mamina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí