Nečekaný dárek

Nečekaný dárek

Anotace: Pro toho, kdo si tohle nikdy nepřečte a taky pro ty, co je může potkat totéž...

Připadala jsem si jako malá holčička, které najednou přinesli krabici v ozdobném papíře převázanou obrovskou stuhou. Bylo to divné, dostat z ničeho nic dárek a tak jsem obcházela okolo, občas jsem se dotkla lesklého papíru nebo opatrně načechrala mašli. A bála jsem se rozbalovat a ještě víc toho, co asi bude uvnitř. Prostě jsem se jenom dívala, představovala si obsah a snila o něm. Pořád mě napadalo, že si nic nezasloužím, že přece nemám narozeniny ani svátek a taky, že nejsou Vánoce…
Proč bych nemohla dostat něco jen tak? Proč zrovna já bych si nic neměla zasloužit? Rozhodla jsem se rozvázat mašli, odstranit obal, otevřít krabici a přijmout to, co se skrývá uvnitř.
Jenomže už bylo pozdě, zásilkový servis si nerozbalený dárek odvezl. Zůstalo mi jenom zklamání, výčitky z váhání a smutek. Další dárek už mi takhle nikdo nedá…
Přesně tak jsem se cítila, když jsem Tě před rokem potkala a když jsi, pár měsíců poté, bez vysvětlení, odešel z mého života. Tohle už Ti nemohu říct ani napsat…
Snad jenom pro ty, co se před nimi objeví znenadání dárek, na nic nečekejte a rozbalte ho!
Autor jednazesta, 25.03.2008
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí