Nenávist

Nenávist

Anotace: Je to .. skutečné .. bohužel .. Budu vděčná za kritiku...

Myslela jsem si, že nenávidím jak nejvíc jen můžu.. Ale není to pravda. Stačil jen jeden okamžik a člověk - já - si uvědomila, že nenávist může být mnohem větší než si umím vůbec představit.
Jeden okamžik, kdy ten koho nenávidíte udělá něco, co jste nečekali - ani v nejhorším snu. Zjistíte, že nenávist může být větší... A já to zjistila.. Myslela jsem, že víc nenávidět nemohu.. Ale není to pravda. Moje nenávist roste den za dnem, okamžik za okamžikem, hodinu za hodinou.
A co to způsobilo? Jen lidská hloupost, sobectví a asi i moje naivita.
Lidé říkají, že nenávidět je snadné, že odpouštět je mnohem těžší. Ano, s tím já naprosto souhlasím. Lidé taky říkají, že místo nenávisti bych měla odpustit. Ale když vám někdo moc ublíží, zničí život, jakékoli iluze, tak to prostě jednoduše nejde.
Moc jsem chtěla odpustit a žít si v klidu. Ale někddy to prostě jen nejde, ač moc chceme.
Nenávist není dobrá, spaluje nás uvnitř, sžírá nás.. Ale někdy to prostě jinak nejde...
Autor hanina..cz, 02.04.2008
Přečteno 368x
Tipy 7
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, strašidýlko-střapatý, Keira Fey, Cloniess
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to opravdu nejde,a potlačuje to krasné,ten plamen je moc horký,a ničí a potlačuje to lépší v nás,vystižné

30.03.2009 17:34:00 | Radek.oslov.Šafárik

..Nenávist spojuje,stejně tak jak láska,pokud někoho nenávidíš,je to proto že jsi do něho vložila nějaké naděje a on je nenaplnil..Poblém není v okolí ale v Tobě -(nás všech)..Ani Ty se nechováš vždy tak jak chtějí ostatní-je to jen o představách,co by mělo a nemělo být podle nás..Jak z toho ven?..Jestli Tě to vážně zajímá tak na to přijdeš,třeba za deset let, ale přijdeš..

03.04.2008 14:50:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí