Místo, kde se zastavil čas

Místo, kde se zastavil čas

Anotace: No úvaha to moc neni. Tohle je muj přípravnej sloh na čtvrtletní práci... Líčení... Na téma mé oblíbené místo.

Mé oblíbené místo? Je jich mnoho, ale nejraději mám asi krajinu v okolí zříceniny hradu Šelmberk. Z kdysi krásného hradu se do dnešních dob zachovala jen vysoká věž tyčící se nad okolní lesy. Vypadá, jako by přírodu ve svém okolí chránila, jako matka svá rozverná děcka. A se stará o ně opravdu vzorně. Každý strom se v rozlehlých lesích v jejím okolí napíná do výše s odhodláním stát se tím nejvyšším, nejkrásnějším a nejzdravějším synem.
Při pohledu z věže se mi tají dech nad tou nádherou rozlévající se, kam jen mé koko dohlédne. Lesy se proplétá malá říčka s křišťálově čistou vodou. Důkazem její čistoty jsou drobní krásní vojáčci, poslouchající jen na povel : „ Čelem vzad a pochodem v chod!!“
Přes řeku vlnící se ladným pohybem hadů, vedou krásné kamenné mosty pamatující dávnou historii zdejších lesů. Na samém konci říčky vidím rybník a mlýn vedle něj stojící, kterému chybí už jen malý zelený mužíček, jež zde krade buchty, co se chladí v otevřeném okně. Aby si na nich pochutnal, jako vodník, kterého pro svou pohádku vymyslel pan Troška.
Přímo pod věží se snaží udržet se na nohou staříci, kteří času nedokázali vzdorovat tak dobře, jako věž. Ano, mám na mysli zbytky hradních zdí, a téměř rozpadlé sklepy, jež se stali noclehárnami pro malé okřídlené myšky, orientující se pomocí ultrazvukových vln.
Toto je jen zlomek pohádkové krajiny, který zde můžete spatřit. Záleží jen na vás jestli se o tento výjimečný pohled připravíte a nebo taky ne...
Autor black.clod, 07.04.2008
Přečteno 497x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí