Školní systém, lol

Školní systém, lol

Anotace: Školní systém, lol

U nás ve škole, je nová vyhláška. Student, musí jít za všema učiteli, a oni mu musejí podepsat povolení, že může odejít, je-li mu zle, nebo tak něco. Takže, budu-li umírat, ale učitel na angličtinu mi to nepodepíše, protože dneska budeme probírat zajímavé téma, tak tam budu prostě muset zůstat. A na to jsem napsal text, který byl spojen s peticí a začínalo to takhle

Nechápu to! Už od prvopočátku školní docházky to je tak, funguje to. To je minus těch, kdo odcházejí. Je-li jim přes osmnáct let života, tak mají snad nárok přicházet a odcházet si a jestli to pak doženou nebo ne, to je jejich boj. Učitelé si odučí svoje a to, že je někdo „záškolák“ nebo „flákač“, to je vzrušovat moc nemá.
Jak někdo cizí může posoudit, jestli se mi to hodí, jestli to potřebuji či ne. Oni nežijí náš život, nemají naše zájmy a evidentně nemají ani naše názory. A co oni? Oni si mohou odcházet jak se jim to hodí? Mě se například nehodí, že si učitelka literatury odejde. A místo toho máme suplování u kterého neděláme nic. Jistě, asi si nejde koupit boty, ale dva týdny, to je dlouhá doba i na nemoc. Chodí si k nám s lístečkama a žáci jim tam píší, jestli se jim to hodí nebo nehodí? Já z toho budu maturovat. To oni už ne. To já se tam budu klepat. Oni ne. Chtějí-li z nás mít plnohodnotné a civilizované lidi, tak jednání vůči studentům by mělo být taktéž takové. A nejen náznaky.
Autor James Tony, 08.04.2008
Přečteno 368x
Tipy 1
Poslední tipující: Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak. Jen do nich.
Mimochodem, mě by angličtinářka domů nepustila proto, že by se probíralo zajímavé téma, ale proto, že by si přála, ať tam klidně zhebnu.

08.06.2008 14:11:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí