Chlapcem, či dívkou?

Chlapcem, či dívkou?

Anotace: Je to úvaha o tom, zda být radši chlapcem, či dívkou.

Tuto otázku si klade někdy každý z nás a lze ji pojednat dvěma způsoby: Z pohledu chlapce a z pohledu dívky.
Z pohledu dívky, čili z mého, si tuto otázku kladu nejčastěji tehdy, když příjde řeč na první porod. No řekněte, nemají to ti kluci lehčí? Nejenom, že necítí snad ty nejhorší bolesti, ale ani si neužijí těch rozmanitých devíti měsíců těhotenství, které tomu předcházejí. Nepociťují první příznaky, jako jsou časté nevolnosti, roztodivné chutě při výběru jídel, později čím dál častější změny nálad a postupně se zvyšující námahy při nošení neustále rostoucího, tolik toužebně očekávaného miminka. Díky tomu, že v dnešní době jsou větší vymoženosti, skoro každý má auto a tím pádem nemusejí maminky chodit ověšeny plnými nákupními taškami. Na tomhle mají většinou zásluhu chlapi a to se jim dá přičíst k dobru. Ale i kluci mají ,,nevýhody". Ještě do nedávna se za protiklad porodu považovala základní vojenská služba. Museli být v kasárnách za přísných podmínek a často museli absolvovat zbytečné, výcvikové či pracovní zátěže. V dnešní době je díkyBohu vojna dobrovolná. A to je dobře i pro nás, nejen pro kluky. Ale co se třeba práce týká, většinou kluci zastávají fyzicky náročnější práce, za což jsou také lépe finančně ohodnoceni.
A co třeba výběr v oblečení? Řekla bych, že my holky jsme na tom líp. Zajděte si třeba do obchodu a zjistíte, že tam najdete mnohem více skvělých oblečení pro nás děvčata. Ať jsou to trička, bundy nebo rifle. Samozřejmě, chlapeckého oblečení je tam také dost, ale určitě jsme si všimli, že napříkklad my máme trička s holým pupíkem, kdežto kluci by v tom nevypadali moc dobře. Holky to teda mají lepší v tom, že mají lepší výběr v oblečení.
A teď jiná věc: Copak se kluci musí malovat, chodit ke kadeřníkovi, lakovat si nehty a jiné podobné činnosti? Samozřejmě, že se malujeme, abychom byli hezčí a přitažlivější, cvičíme a posilujeme proto, abychom měli štíhlou postavu a utrácíme za kadeřníka a kosmetiku nemalé částky. Ale proč? Prostě proto, abychom se těm našim klukům líbili.
Takže shrňme to. Všechno, co my holky děláme pro sebe, aniž si to kolikrát uvědomujeme, děláme kvůli klukům. Takže kolem koho se vlastně točí svět...?
Autor tereez, 16.04.2008
Přečteno 310x
Tipy 1
Poslední tipující: Xindy
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak ten konec se mi líbí, ikdyž se to špatně přiznává, tak je to vlastvě pravda... :(:

02.05.2008 20:54:00 | horor.ctenarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí