Kdo zná definici krásy

Kdo zná definici krásy

Anotace: Krásu jen srdce apocity definují.

Lidstvo si již dlouhá staletí láme hlavu nad tím jak vlastně definovat slovo krása. Kohokoliv se zeptáte jak definuje slovo krása nedokáže odpovědět, protože každý řekne,že když je něco krásné nebo někdo krásný tak se nám zkrátka líbí, ale co znamená když se nám něco líbí? Spousty otázek oplývají kolem slova krása.Ať najde se jeden člověk, který dokáže tuhle otázku vysvětlit a já budu šťasten, protože poznám pravou definici slova krása. Krásu se svou drahou polovičkou prožívám ale definici neznám.Zamilovaný člověk neprožívá krásu, ale pocity vyvolané chemickými reakcemi lidského těla,při pohledu na něco co se nám tak říkajíc líbí.Pohled na milovanou ženu udělá člověku dobře na srdci, na těle,ale i na duši.Nikdo neví jak krásu definovat,ale každý si myslí, že její působení prožívá. Nikdo definici krásy přesně neví,ale spousta lidí tvrdí, že v jejím objetí jsou dny lepší a světlejší a já mohu sám za sebe říci, že krásu prožívám srdcem, protože život je jedinečný dar.Stačí jen v dobré pohodě být, zavřít oči a mít se dobře.Definice krásy se nedá vyslovit,ale musí se prožít.
Autor Carlos, 19.04.2008
Přečteno 511x
Tipy 4
Poslední tipující: její alter ego, Xindy, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

asi to je definice krásy ne??? :) krása = prožitek :)

19.04.2008 13:50:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí