Svoboda

Svoboda

Anotace: Zcela klamně předpokládáme, že je jednoduché ji vlastnit... Škoda, že je jednoduchost občas tak složitá...

...Se zavázanými očima vznáší se...
Nad časoprostorem, ve kterém večer svítí jen dvě lampy na opačných koncích nekonečna a i přes svojí opuštěnost a snahu, o tom, aby dali o sobě vědět, není jim to souzeno...
\\VZNÁŠÍ SEBez možností stát na studené, ale pevné země. Zcela od ni odpoutána, ale přeci jen není úplně volna. Není volná, jako vítr, který vlaje ve vlasech a k jehož voláni nejsou lhostejné ani temné děsivé skály...

\\VZNÁŠÍ SESe sametovou stuhou na noze. Pro svůj klamný vzhled je těžký o ní přijít. Takové stuhy jsou mnohdy mocnější, než okovy. Obzvlášt', když jsou přivázané ke starému zábradlí, nad kterým se vznáší.

\\VZNÁŠÍ SEA v nedozírných dálkách vlají tmavě červené vlajky. Tam odehrávají se ty nejkrvavější a nejkrutější bitvy na jejíchž konci je pokaždé svítání. Tam umírají stará slunce a rodí se nová.Tam v nedozírných dálkách...

\\VZNÁŠÍ SEVznáší se v prostoru omotaném pavučinou času, s potrhanými křídly které ne a ne narůst...
Svoboda...
...Moje Svoboda...
Autor Alisa 16, 28.04.2008
Přečteno 446x
Tipy 5
Poslední tipující: Sarazin Faestred, Petbab
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Občas se mi zda, že člověk je tu proto, aby přetvářel tížicí realitu. Bezpochyb, dá to zabrat. A bolestné je to, že pro tento nelehký úkol musí zůstat trochu dítětem, ale zcelá bez nároku dělat si falešné iluze... Existuje svoboda...?

03.06.2008 19:17:00 | Alisa 16

umíš dát básni 3D prostor.. připadá mi, jako bych ho znal

01.05.2008 08:08:00 | Petbab

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí