ZÁVISLOSTI

ZÁVISLOSTI

Anotace: timto téma mě upoutalo u mé kamarádky, když psala sloh, napadlo mě napsat něco jiného než ona ale na stejné téma, škoda že to sem nedala - azuritka:p

Závislostí je mnoho. Pro některé lidi je závislostí vozíček, když mají nějaký úraz, pro jiné je to počítač věc, na kterou je hodně lidí "upoutáno", už si nedokáží představit den bez toho, že by si zahráli nějakou tu hru, nepsali si s přáteli, nekoukali na filmy a jiné, pro některé to není jen věc , ale i třeba člověk, na koho jsou upoutáni, tím nemyslím jen ty, kteří potřebují pomoct z hlediska postižení a tak, ale i třeba obyčejní lidé potřebují vědět, že tu je někdo, kdo je jen pro ně a jsou na něm závislí. Nebo také to může být závislost na nějakém sportu.
Třeba moje závislosti jsou, tancování, hudba, přátelé a celkem i škola, protože ve škole mám spoustu přýtel bez kterých bych nepřežila. Jo a málem bych zapomněla na jídlo, to je "moje"!:)
Tak začneme u toho prvního- tancování. Já teda nechodim na žádný "kroužek" tancování, ale jinak tancuji vždy a všude. Což je teda někdy dost zvláštní. Jdu ze zástávky směr domů a cestou rukama mávam jednu vymyšlenou sestavu. Nebo když jsem byla na táboru tak jsem chodila tajně na takovej můstek přez potok, aby na mě nemuseli koukat a tam jsem tancovala.
Další je hudba, není to už tak velká závislost jako tancování, ale je taky velká. Nejhorší je , že já sama si spívám strašně často ( moje sprcha by mohla vyprávět), ale že bych teda uměla spívat to se říct nedá.
Přátelé a přátelé ze školy, byz tich se teda fakt neobejdu , každý den si s někým píšu, ať přez ICQ, nebo mobilem, dopisama a taky se setkáváme.
No a jídlo:), to už Azuritka psala o mě to HAM, takže tuhle závislost bych ani nemusela nějak rozvíjet, naštěstí právě kvůli tomu, že každý den "blbnu" , tancuji a tak, tak to jídlo není zas tolik na mě vidět, teda né že bych byla hubená , ale naštěstí nejsem ani objemnější , teda aspoň zatim:p.
Autor Danča-frogie, 07.05.2008
Přečteno 545x
Tipy 5
Poslední tipující: Jandula, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

njn ale tak ty jsi ji psala i do sesitu ne? tak by si ji mohla prepsat.

08.05.2008 19:53:00 | Danča-frogie

Heezký Dančo x) Pěkné zamyšlení a pravidvé. Jako VŽDY, CHVÁLÍM :)

08.05.2008 19:53:00 | Zasněný básník

nj co dodat :-)...a tam tu moji uvaha o Zavislotech byhc sem mozna dala jenze ji nejak nemuzu najit :-D

08.05.2008 17:52:00 | Ulri

jj, pravopisné chyby, no tak nevadí, asi by mělo , ale... jo s tím tancováním vím, o čarodkách to bylo dobrý ne? ty zvadačky a tak:D nebo když nám to podjelo na tý mokrý trávě

07.05.2008 20:38:00 | Danča-frogie

:D...ham,..nj..no těch pravopisnejch chyb..ani je nebudu jmenovat.:D..a to s tim tancovanim-napodobne,vzdyt vis.:D...

07.05.2008 20:32:00 | Darkkitty

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí