Čarodějnice

Čarodějnice

Anotace: No taková malá spatlanina :-D

Čarodějnice bych rozdělila na několik skupin pohádkové, lidské a samozřejmě zlé a hodné.
Těmi pohádkovými, rodiče rády straší své děti, ale myslim si, že trochu bát se je dobré, avšak nemělo by se to přehánět. Děti by pak z toho mohly mít i trauma. Většina lidí řekne, že jsou čarodějnice a čarodějové zlý. Ale co taková malá čarodějnice nebo třeba Saxána, ty jistě zlé nejsou.
Jdete potemnělou uličkou a uvidíte neznámé individum, roztrhané tmavé oblečení, bledé tváře, výraz jak pro blázna nebo vraha. Proběhne vám hlavou:„Co je to zač?" Nějaký upír nebo snad čaroděj? Začnete zrychlovat chůzi, za sebou slyšíte jenom dopad podrážek bot klap, klap, klap. Po zádech vám přeběhne mráz. Ale vyjdete do světla kde jsou lidi a zjistíte že to byla pouhá fantazie nebo v to aspoň doufáte. Necháváte svou fantazie na uzdě nebo jí občas pustíte?
Lidské čarodějnice by se dali nazvat i vědci a doktoři, i když se už to dá dokázat logicky. Nebo si myslíte, že občas dokážou takový malý zázrak? A co třeba lidi, co čtou budoucnost z ruky nebo z karet. Není v tom nádech mystiky?
Myslím, že slovem čaroděj, čarodějnice se dá nazvat spoustu lidí. Znáte nějaké takové zahadné "stvoření"?
Autor Ulri, 14.05.2008
Přečteno 382x
Tipy 8
Poslední tipující: jedam, Martin Flídr, fuu, Vlk v rouše, Zasněný básník, Danča-frogie, Darkkitty
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

znám pár takových osob...:)

02.12.2008 14:28:00 | Agniezka

:-))

17.05.2008 17:21:00 | Zasněný básník

juuu no to je bomba, jasne ze "novodoby" carodejnice existuji, tim myslim treba obycejneho cloveka, ale nejaky zazraky to by se dalo nazvat jako carodejnictvi:)

15.05.2008 18:42:00 | Danča-frogie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí