Spisovatelem v každém věku

Spisovatelem v každém věku

Anotace: Spisovatelem v každém věku

Mám rád knížky, literaturu. Vážím si spisovatelů všech žánrů i pod žánrů. Jen…

V našem malém městě měla být autogramiáda jednoho spisovatele. Rodáka našeho města. Podle jména mi však nebyl povědomý, ale nemohu přece znát každého, který vzal do ruky péro a píše. Půl hodiny před vypuknutím celé akce, jsem již seděl na místě. Jsem rád mezi prvníma. Tak nemohu o nic přijít. Otevřeli se dveře a vyšli tři důchodci. Nevšímal jsem si jich. Můj zájem si však za chvíli získali. Tedy, ne oni, ale asi padesát jejich přátel, ve stejném věku jako oni. Nechci nikomu křivdit, ale pod osmdesát tam nikomu nebylo. Kromě mě tedy. Začalo mi být jasné, v jakém duchu bude celá akce. A taky že ano. Autor tam přišel o berly. Pomalým pohybem si sedl a ještě pomalejším otevřel svou knihu. Povzdechl jsem si. Tahle autogramiáda bude pro mě zcela zbytečná. No, ani autogramiáda to nebyla. Po chvíli se ukázalo, že dobrá polovina diváku jsou spolužáci autora, a autogramiáda jedné knížky se zvrtla v tlachání o tom, jaké léky kdo bere, co dělají něčí vnoučata, že je nikdo nepustí v autobusu sednou a tak.

O knížce jsem se dozvěděl velké kulové, ale už vím, že až budu v pokročilém věku, zajdu si popovídat s přáteli do kavárny a nebudu mořit studenty věcmi, které ještě půl století nebudou potřebovat
Autor James Tony, 15.05.2008
Přečteno 240x
Tipy 2
Poslední tipující: Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Živě si dokážu představit tebe coby osmnáctiletýho mladíčka obklopeného hordou dědečků stěžujících si na klouby a "dnešní mládež":D

08.06.2008 14:05:00 | Grafomanická MIA

...ahoj,bylo by to na dlouhou polemiku.Úplně tě vidím jak tam poposedáváš a je mi jasné,že jsi si "užil".
Ale...problém nejsou roky zůčastněných(jen ty choroby k tomu patří),je to celý život těchto už starších lidí.Kdyby jsi je znal dřív,když byli jenom dospělí,určitě už tenkrát bys jim nerozuměl a oni tobě taky asi ne.Člověk se v dospělosti prakticky nemění,jen se scvrkává a blbne.Spisovatel,pisálek,lidový tvořitel a je jedno kdo co je a kdo co byl,se chová podle svého charakteru,který je vývojově ukončen dospělostí jedince.
A tak sedí mladí ze starýma a dobře se baví a rozumí si,na druhé straně si nerozumí staří se starýma,tak jako někteří mladí s mladýma.
A gramiáda mi neznámého jedince?Záleží na tom,jestli si je pozval sám a oni přišli za panem umělcem,nebo přišli sami,protože si ho vážili za to jaký byl a je.Pak příjdou i o těch berlích(a není to mnohokrát jednoduché)
a je rád on i oni,že se ještě vidí...
Tady to utnu,bylo by to na mnoho řádků...měj se :-)

15.05.2008 23:32:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí