Pomsta ano či ne?

Pomsta ano či ne?

Anotace: jen tak...

Mstít se či nemstít?
Těžko jen říci,zda je správné,oplácet stejné stejným.
Zda je pomsta vždy sladká jako med,nebo hořká jako mandle.
Když vás někdo zraní,tíží Vás hořkost,nenávist a vztek,v hlavě máte zmatek.
Jediné po čem toužíte,když někdo zraní Vaše city je,aby trpěl,
A na svých rtech pocítil trpkost,aby jeho ubohé tělo poléval horký pot,
kéž by pocítil zradu,která by tížila jeho svědomí.
Platí zde pravidlo oko za oko zub za zub?
Myslím si že ne.
Když člověka někdy zradí,ten druhý si jeho důvěru získává velmi těžko, §ale není pro něj právě toto nejhorší trest?
Vždyť přeci každý z nás si zaslouží druhou šanci.
Kolikrát jsme v životě chybovali my a ublížili lidem,které milujeme?
Neznamená přeci,že když nám někdo lhal v něčem zásadní,neudělal to právě proto,
Aby nás chránil,předešel hádce a podezírání…
Sice se cítíme uražení,ponížení máme v srdci jen hněv a vztek
A právě ve vzteku dokážeme i mi velice ublížit
Tak proč se mstít ještě víc?
Pro náš dobrý pocit,litovat toho budeme jen my sami
Třeba nám po čase dojde,že člověk,kterému jsme tak moc ublížili,je v našem životě nepostradatelný a náš život bez něj nemá smysl
Nám pak nemusí být poskytnuta druhá šance,přesně ta kterou jsme neposkytli my když se to od nás očekávalo,pak toužíme jen po tom,aby něco v našem životě nabralo nový směr.
Tíží nás výčitky svědomí a málo kdo z nás dokáže ponížit svou hrdost až na úplné dno a omluvit se…
Říkáme si co z toho?Ponížíme jen svou hrdost a ještě se nám vysměje naše okolí,ale kdo z vás už to někdy zkusil?
Co když ten druhý na to čeká?
Platí zde pravidlo kdo jinému jámu kopá,sám do ní padá…
Autor Gekončice, 22.05.2008
Přečteno 583x
Tipy 2
Poslední tipující: Dao de
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někdy se člověk mstí aniž by si to uvědomoval:)

24.05.2008 11:25:00 | Grafomanická MIA

Dnes jsme v době, kdy je pomsta nedílnou součástí našeho života. Vidíme to v televizi, vidíme to kolem sebe. Málokdo si uvědomí, že neoplatit není slabostí, právě naopak, je to neuvěřitelnou vnitřní silou jedince.
Neoplatil jsi? Jsi slaboch bez hrdosti. Tak se to dnes chápe.
Já to vidím jinak. Neoplatil jsi a odpustil jsi? Jsi ten největší z největších, protože to málokdo dokáže.

23.05.2008 14:07:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí