Korupce je svině - Budem nemocný

Korupce je svině - Budem nemocný

Anotace: Proč nejsme všichni zdraví? Protože lidská chamtivost..

Když se řekne korupce, první co se mi doopravdy vybaví jsou úplatky apod., ale chtěl bych si tu zauvažovat o korupci, jakožto o brzditeli lidského vývoje.

Začnu jakýmsi vynálezcem. Muž jménem "Royal Raymond Rife" údajně vytvořil dva přelomové vynálezy, přelomové v tom smyslu, že kdyby byly dnes k mání, svět by se zabýval úplně jinými problémy.

Pouze chci poukázat na fakt, že jeho vynálezy mohly možná spolehlivě zachraňovat miliony lidí, ale díky korupci k tomu nedošlo.

Zpověď ze záhrobí:

"...v roce 1920 jsem vynalezl jediný optický mikroskop, který byl schopen překonat teoretická omezení platná u běžných variant tohoto nástroje, princip mikroskopu spočíval na složité soustavě optických hranolů z křišťálu. Roku 1933 jsem tuto technologii zdokonalil natolik,že schopnost dosáhnout obrovského zvětšení kombinovaného s vysokým rozlišením, mi umožňovala sledovat svým 60 000 násobným zvětšením živé mikroorganismy v jejich prostředí. U tohoto postupu jsem nemusel usmrtit a preparovat pozorované vzorky jako je tomu potřeba u běžného elektronového mikroskopu."

"Byl jsem díky svému optickému mikroskopu schopen pozorovat živé viry a jejich reakce, na základě tohoto pozorování jsem náhodou zjistil, že jednotlivé druhy mikroorganismů reagují na elektrické frekvenční pole, nejenže reagují, ale dokonce je lze pomocí tohoto rezonančního kmitočtu zničit aniž by to narušilo zdravé buňky, neboť ty jsou mnoho tisícinásobně krát odolnější."

Uvažujme:
- Při použití určité frekvence můžeme rozbít skleničku na víno. Je tomu tak proto, že sklenice rezonuje na určitém přesném kmitočtu. Vše ostatní má jinou frekvenci, a proto je zničena pouze sklenice. Existují doslova stovky trilionů rezonančních frekvencí, každá hmota má svou frekvenci. Hmota, jak všichni víme, je totiž složená z molekul a molekuly z atomů. Každý atom je složen ze subatomárních částic a ty jsou složeny z energií nesoucí informaci v podobě určité frekvence. Frekvencí je zde myšleno kmitání energie o určitém kmitočtu, přirovnal bych to ke "slovu". Znamená to, že molekula má určitou autentickou "frekvenční větu" složenou z atomů, neboli ze "slov". Čili hmota je vlastně jednoduše řečeno text - hmota je složena z molekul ("z frekvenčních vět") a tvoří celé "frekvenční odstavce".

Co to znamená?
- Znamená to, že pomocí rezonančního kmitočtu můžeme zničit určitou hmotu (určitý "frekvenční odstavec").
Třeba i rakovinotvornou buňku.

"Zveřejnil jsem také svůj poznatek, že se bakterie může změnit ve virus a virus sám o sobě se může dále měnit v jiné formy, ale jak se později ukázalo byl to těžký prohřešek proti mocnému lékařskému dogmatu. Moje tvrzení tím totiž od základu popřelo dosavadní teorii příčin vzniku nemocí."

"Pracoval jsem po mnoho let a někdy i 48 hodin bez přestání, než jsem objevil (určité) frekvence, které zničí (určitého) původce např. oparů, dětské obrny, míšní meningitidy, roztroušené sklerózy, tetanu, chřipky a dalších choroboplodných mikroorganismů."

"V roce 1934 universita v jižní Kalifornii jmenovala zvláštní výzkumný lékařský výbor, který měl sledovat pacienty smrtelně nemocné rakovinou, kterým již tehdejší medicína nedokázala pomoci. Léčba byla prováděna v krajské nemocnici v Pasadeně v Kalifornii. Tým zahrnoval skupinu lékařů a patologů a jejich úkolem bylo zkoumat pacienty a prověřit, zda zůstanou naživu při použití mého přístroje alespoň po dobu 90 dní."

"Po uplynutí 90 dní učinil výbor takovýto závěr: celých 86,5 % pacientů bylo úplně vyléčeno, zbývajících 13,5 % pacientů se plně vyléčilo v průběhu dalších 4 týdnů. To znamenalo, že celkový úspěch mé léčebné technologie byl 100 %. Tento pokus byl pečlivě zdokumentován a dopodrobna popsán. Celá léčba spočívala v tom, že pacienti se dostavili třikrát týdně do místnosti, kde byl umístěn můj generátor frekvencí s plazmovou trubicí. Každý pacient byl při jedné návštěvě vystaven tříminutovému působení tohoto generátoru, nic víc."

"Byl jsem šťastný, neboť to znamenalo možnost vyléčit jakoukoliv nemoc. Nezemřel mi jediný pacient".

"Tato fenomenální demonstrace uzdravení (pro tehdejší medicínu) nevyléčitelných pacientů byla ovšem paradoxně začátkem konce mé kariéry. Byl jsem po mnoho let perzekuován, několikrát uvězněn a přes nepochybné úspěchy mé absolutně nové metody nedošlo k masovému rozšíření těchto generátorů a k pokračování výzkumu."

Proč?
- Odpověď je korupce, neboť pokud by se Rifeho přístroj masově rozšířil, znamenalo by to krach farmaceutických společností a mnoho lidí včetně kvalifikovaných doktorů by přišlo o práci. Zůstali by pouze chirurgové, kteří by pouze spravovali fyzická zranění.

- Státy a mnohé společnosti by přišly o zisky a zároveň o svá pohodlí.

"Mé celoživotní práce a objevy byly ignorovány a nikdo o nich nevěděl, byl jsem z toho otřesen a ztratil jsem zájem o další práci. Svou psychickou bolest jsem bohužel řešil pitím alkoholu. Otupoval jsem tím svoje vědomí, které se nemohlo srovnat s tím, že půl století jsem pracoval zbytečně, zatímco dál pokračovalo utrpení milionů lidí jen proto, aby nějaká malá skupina chamtivých lidí měla obrovské zisky. Zkur.... korupce"

"V roce 1971 jsem zemřel na požití diazepamu společně s alkoholem, spáchal jsem sebevraždu, již jsem neměl pro co žít"

Co z toho plyne ?

-Pokud si někdo z vás myslí, že žijete v demokratickém světě, tak jste na hlubokém omylu...
Autor Orichi, 24.05.2008
Přečteno 522x
Tipy 4
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Verule
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Alnagon byl za komančů jeden z Nejlepších prášků na bolet hlavy.Nedlouho po revoluci zastavili jejich výrobu a nahradili novými, ale drahými(čtyři tablety za 200Kč) prášky tedy prášky srovnatelné s Alnagonem.Tomu se říká svinstvo, obchod s bolestí:-(.
Zajímavě napsané.

13.09.2018 16:21:41 | Jeněcovevzduchukrásného

Mám pocit, že tě vůbec neznám. :-(

07.06.2008 20:53:00 | Verule

ano, ano, ano...svět místo aby šel dopředu strozkotává na lidském vynálezectví. Lidsstvo přeatává být zdrojem přírody a stává se robotem mocichtivých, kterým už dočista mozek "zkompjutrovatěl", že nevidí než odlesk obrazovky, ne život jako takový. Nám ale zůstává Obzor světové flory propojené do fauny a tudy ujíždíme do stratosfér, takže pořád ještě Žijeme jako lidé!

28.05.2008 12:40:00 | jiřička

Líbí se mi to. S korupcí mám vlastní zkušenosti. Proto jsem stáhl všechny své příspěvky z Literu.

26.05.2008 12:14:00 | jars of clay

Těžko říci jestli to někdo začne číst, dostane se až do půlky, snad dočte konce?
Pokud ano, a nyní čteš můj komentář a ....zdělíš svůj názor čtenáři.

24.05.2008 20:13:00 | Orichi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí