x faktor či superstar???

x faktor či superstar???

Anotace: soutěže které ovlivňují celý národ. Tady máte můj názor na ně....

superstar či xfaktor? každý má jiný názor. Já si myslím že tyto soutěže , které fanatyzují český národ jsou jsi v něčem velmi podobné a v něčem ne. Podlě mě je ale lepší xfaktor, myslím si že z něj vzešli kvalitnější zpěváci a bylo to divácky více zajímavé. Kděžto s přibývající řadou superstar to bylo pořád stejné a nudnější. První řady jsou vždy nejlepší. Možná že když u nás bude další xfaktor, bude to taky nuda. Každopádně když jeden účastník superstar řekl že superstar je lepší než x kfaktor něměl podle mě pravdu. Plno lidí totiž do superstar nešlo, protože to byla soutěž jen o zpívání. Myslíte třeba že by takoví All x šli do superstar. X faktor totiž otevřel dveře mnohým lidem kteří třeba neuměli až tak zpívat ale měli v sobě to známě X, nebáli se a šli. Proto se myslím že v tomto je taková výhoda. I věkové kategorie a skupiny do kterých byli soutěžící rozděleni bylo něco co superstar nikdy neměla. Můj názor tedy je že x faktro dává daleko více možností lidem než superstar a i když v super.. měla být jen ta ,,elita,, myslím že když všechny účastníky dáte dohromady tak ani potom se nevyrovnáji X. Nejsem žádný příznivce těchto soutěží, ale takto to na mě vše působí...
Autor anima alba, 02.06.2008
Přečteno 359x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí