Co pro mě znanmená škola?

Co pro mě znanmená škola?

Anotace: Tak zítra píšem slohovku velkou. Zkoušela jsem ai to:)

Je důležitá? To rozhodně ano. Ten kdo hodně čte má určitě velkou slovní zásobu, ví spousty věcích, kterému uvízli v hlavě a gramatika mu nedělá problémy. V tomhle ohledu se o ní dá říct , že je důležitá, ale takové věci se dají najít i ve sportu, a tak se na to kouknu pod jiným úhlem .
Představte si, že ráno stáváte a nevíte co dělat. Celý den volna a nechcete ho trávit doma. Já bych určitě zašla do knihovny vypůjčit si nějakou pěknou knížku. Spousta jiných by udělala něco úplně jiného. Někdo by si jel zabruslit na První mlýn a jiný by zas lenošil u Kamencového jezera. Někdo mi říká , jak je taková kniha nudná a zbytečná. Já bych mu mohla odporovat. Nic záživnějšího neznám než se ponořit do děje a zjištovat osudu hlavního hrdiny. Ten kdo knihy píše musí mít neuvěřitelnou fantazii. Další důvod proč mám knihy a čtení tak ráda. Žije se tam v jiného světa. Vyvede mě z nudného každodenního života. Vlastně se ocitám někde úplně jinde. Pro toho kdo nemá dost velkou představivost to asi není. Člověk si musím umět představit jak vypadá celý svět vepsaní v těch papírech. Přece jenom číst o někom a nemít ani nejmenší představu jeho podoby, tomu se dá říct nuda. Já bych nemohla otevřít knihu a pokračovat ve čtení, kdybych si toho hlavního hrdinu či jinou postavu nepřestavila. Málem bych ještě zapomněla ne jeden vcelku důležitý důvod. Do ted si ještě pamatuji první knihu, kterou jsem přečetla. Já chci taky do školy. Psalo se v ní o holčičce, která šel bráška už do školu a jí se to moc líbilo, proto tam chtěla jít taky Musela bych ji asi zapomenout, kdyby to pro mě nebylo aspon trochu důležité.
Tak myslí, že jsem se už vyjádřila dost. Prostě nedokážu bez těch listů plných napínavých dobrodružství vydržet ani dva dny. Rozhodně bych v životě chtěla se nějak zapojit do tvorby knih. Třeba jenom výrobou obalu, ale i to je důležití, vždyt jaká první věc nás zaujme? Obal. Prostě a jednoduše mám moc ráda čtení.
Autor Helulalile, 05.06.2008
Přečteno 442x
Tipy 1
Poslední tipující: Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No fajn, jenomže z nadpisu by si jeden myslel, že budeš psát o tom, proč je pro tebe důležitá škola. Otočilo se ti to úplně jiným směrem!

17.07.2009 09:22:00 | Alžběta.

Pro mě škola znamená druhý domov, páč je tam větší sranda než s těma páprdama a zženštilým bráchou tady "doma":D
Jinak dobrý postřeh, Helu...

08.06.2008 13:46:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí