Chtěl bych ji pozvat na rande, nebude Ti to vadit??

Chtěl bych ji pozvat na rande, nebude Ti to vadit??

Anotace: otázka mnoha tváří? menší ůvaha

,,Chtěl bych ji pozvat na rande, nebude Ti to vadit??"
Tuto otázku známe. Ať už z filmů, ze vztahů či odněkuď jinuď. Měli jste třeba přítele váš vztah se ukončil a vy jste zůstali přáteli? A když pak tento člověk, za vámi přijde, co to s váma udělá? Reakce jsu různé. Je vám to jedno. Odpovíte ne nebude. Nebo žárlíte? Protože tu osobu mátě ráda či milujete? Odpověď ale bude stejná. Když víte že ten člověk s vámi nechce být. A prostě je přeci hloupé říct ne když víte že to stejně ničemu nepomůže.
Osoba která tuto otázku pokládá má však taky různé důvody. Třeba se jen stydí vám říct že už s tou osobou dávno je a tak se takto zeptá. Nebo vás má třeba ještě rád a chce vidět reakci.
Ostatně všude ať už ve filmech či ve skutečnosti ,si myslím, že tato otázka je pouhou formalitou. Jak zdělit že člověk s tou osobou už je. Většinou nezáleží na odpovědi. Ten člověk si stejně udělá co chce. Proto mi tato otázka přijde zbytečná a způsobu je někdy zbytečné potíže. Je dobré se těmto situacím vyhýbat. Nebo vše říct na rovinu. Bez jakýkoliv vatáček. Víte člověku to není dvakrát příjemné...
Autor anima alba, 11.06.2008
Přečteno 453x
Tipy 1
Poslední tipující: Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, na tom něco je...

11.06.2008 19:23:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí