Váha

Váha

Anotace: kdo bude vědět ať poradí

Na váhu stoupáme velmi neradi, každý den.Někdo i dvakrát denně když ví že hubne je rád. Když přibírá, nadává že špatně váží, že je pokažená a tak dál.Znám to.Taky na ní lezu.
Stačí mi malinko, najíst se a potom rychle na váhu. Má to cenu? Po každém jídle musíme zaručene něco přibrat. Teda aspoň to co važí to jídlo. A potom se děsíme. Přibral jsem kilo a půl jak je to možné? měl jsem přece jen oběd.. polívku. 5 knedlíku kus masa a omáčku.
Ale jak se to sečte. tak voda je težká. polívka vazi urcitě tak 300 gramů do toho moukou zahustěná omáčka ta má taky 300 gramů. 5 knedlíků 300-500 gramů. Maso 100 gramů, protože žadná jídelna vám víc nedá.Dá ale za víc peněz. Tak potom je otázka. Chci víc masa? nebo mín vážit?? Určitě obojí. Ale jak to udělat? jednoduchá rada.. nemít polívku. vzít si jen dva až tři knedlíky a potom mužeme mít vic masa. Taky není dobré nejíst vůbec... Tím se člověk odrovná. Teda aspoň se to říká. Já osobně nejím už přes dva tydny. jsem pod přísným dohledem přátel, kterým musím hlásit každé sousto. Nepřijemné. Ale pro ně úspěch že jim. Každopádne to pomahá. Hubnu.Ale co jak zacnu jíst? zase naberu. Co s tím? Nejíst pořád? Asi. A nebo jíst pravidelně? Co je pravidelná strava pro nepravidelný pracovní dny? když někdy se pracuje ráno, někdy odpoledne a někdy večer. Kdy je snídaně. oběd a kdy večere? Na tuto otázku neví odpovět ani študovaný lékař. Toho zajímá jen 30 kč...
Autor jerremi, 13.06.2008
Přečteno 291x
Tipy 1
Poslední tipující: huhu10
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nehubni jídlem, hubni pohybem :) Možností je nepočítaně.
Snaž se jíst míň porcí ale víckrát za den, ideálně pětkrát. Důležitá je taky hodně ovoce a zelenina- místo sladkostí.
Vyhýbej se salámům a různým vnitřnostem (párky atd) z toho je jen tuk a cholesterol a to nepotřebuješ.
Když maso, tak spíš kuřecí popřípadě ryby.
Pij neslazené minerálky a vzyš příjem tekutin na 2 litry denně. Z vody nepřibereš.

13.06.2008 15:15:00 | Baldeus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí