proč?!

proč?!

Anotace: píšu, píšu, nevnímám....

proč uveřejňuji své výtvory na těchto strániách? mno je to tak, že jsem psala básničky, abych se uvolnila a dostala ze sebe co mě trápí... ale nějak to nepomohlo... řekla jsem si, že by si to měl asi někdo přečíst... jenže strčit kus otrhaného a zmačkaného papíru kamarádce a říc čti... to je divný... uvidím její reakci.. ona mi ihned odpoví a řekne mi svůj názor... brrr! ještě mě bude považovat za blázna.... tak jsem stále schovávala svoje...ehm.. básničky... u sebe na pc, nebo někde na papíře v šuplíku... jednou takhle brouzdám na netu... a uvidim liter.cz a vidím k čemu je dobrej... okammžitě se registruju a jsem ráda, že si moje dílka konečně někdo přečte a já budu mít ten slastný pocit, že jsem se někomu svěřila a přitom se na mě nikdo divně nekouká... píšu stále a baví mě to... píšu všechno rovnou a necenzuruju... potřebuju ze sebe dostat všechno... vím, že když si to někdo z vás přečte, nezná mě... neví jaká jsem, jací jsou lidé okolo mě... to mě naplňuje pocitem jistoty, že i když napíšu něco blbýho, tak si na mě nikdo nedošlápne....
tak.. proto píšu a asi ani nepřestanu... omlouvám se, jestli vás něco urazí či zarazí, ale já to prostě jinak neumím..... :o)
Autor ivushe, 16.06.2008
Přečteno 289x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí