Pocity

Pocity

Anotace: Směs mých současných pocitů..

Proč si poslední dobou připadám tak sama? Okolo sebe mám plno lidí, ale přesto se cítím sama a nemám si s nimi co říct. Mám v sobě takový zvláštní pocit úzkosti. Jsem vzteklá, nic mě nebaví. Chtěla bych se vykřičet z té zloby a všechno hodit za hlavu. Mám vztek na sebe, na moje okolí a nevím proč. Ale pak se zase uklidňuji, že to není tak hrozný. Za chvíli mě přepadne zase ta nálada, a tak je to pořád dokola, nejčastěji to na mě dolehne večer.
Ten pocit je divnej, nesnáším ho. Taková bezmoc a vztek a úzkost.. Co se to děje? Jsem snad jen vyplašené mládě, které neví co chce? Nebo jsem otevřela oči a zjistila, že život je prostě takovej a lidi jsou hnusní? Lžou, podvádí… Že bych teprve ted otevřela oči a poznala, jak je to doopravdy? Nevím…Nevím nic, nevím nic o světě a o lidech. Když větu: ´Vím, že nic nevím´, řekl člověk, kterej byl považován za jednoho za nejchytřejších na světě, co mám potom říkat já? Jsem zmatená, zmatená. Ne, radši nebudu přemýšlet a nebudu psát svoje pocity, to mě nutí myslet na to ještě víc.

Je vůbec možný, abych měla tolik pocitů najednou?
Autor Mademoiselle S., 15.07.2008
Přečteno 341x
Tipy 7
Poslední tipující: Bíša, Grafomanická MIA, Someday, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty jo! Zrovna tak se cítím už asi týden, ale na druhou stranu asi díky tomu, že narozdíl od tebe mám kolem sebe zoufale málo lidí. Vykašlal se na mě nejlepší kamarád a nejlepší kamarádka, oba jsou tak namyšlení, že už mě mezi sebe nepotřebují. Nejsem tak hezká a moderní jako oni, tak mě po sto letech úžasnýho přátelství vyškrtli ze seznamu, no nic.
Doufám, že tě ten pocit brzy přejde, není to nic příjemnýho, co?

15.08.2008 10:38:00 | Grafomanická MIA

Je to mozny... Kazdej nad tim obcas premejslime, ae premejslime nad tim, jen kdyz nemame uplne extra dobrou naladu... Kdyz ji mame dobrou, odviji se od toho i nas pohled na svet...
Taková bezmoc a vztek a úzkost.... ty pocity znam a oni zase potom odejdou a je od nich chvili pokoj...

09.08.2008 22:52:00 | Someday

každej má spoustu pocitů, neustále... aj takových, jaký máš ty.. taky se tak někdy cítím...
člověk má pocit, že o světě ví všechno a přitom neví nic.. přesně tak, jak to řek Sókrates, kterýho zmiňuješ... jeho teze "vím, že nic nevím ale jsem o to moudřejší, že si to uvědomuji" z něj paradoxně učinila nejmoudřejšího muže Athén (a dle mýho názoru nejen Athén, ale i celkově je pro mě tenhle filosof nejmoudřejší). A za tuhle pravdu ho stih krutej trest... a to jasně dokazuje to, že mocipáni žijou v přesvědčení, že ví všechno... a bohužel to tak nebylo jen tehdy v Řecku...

23.07.2008 05:29:00 | Caracol

To je život....a všechny tyhle pocity k němu patří, jen je teď začínáš konečně pořádně vnímat, a tak už to bude pořád. Občas to mívám dost podobný.

20.07.2008 16:53:00 | Black Swan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí