Vyber si, ale netrap mě!

Vyber si, ale netrap mě!

Anotace: ..miluju ho, ale má jeden háček..

Když jsme se poznali, ty slíbil si mi, že s tím hrozným zlozvykem přestaneš. Ne jen kvůli mně, ale i kvůli sobě a naší budoucnosti. A já ti věřila, podporovala jsem Tě a byla na Tebe pyšná, když jsi za mnou přišel a řekl si, že už měsíc si to vydržel. A věřila jsem i v to, že to dokážeš dotáhnout do konce… ale pak přišly dny, kdy jsi přišel ke mně a já z Tebe zase cítila ten hroznej smrad z cigaret.
Někdy jsem Ti to řekla a někdy jsem jen čekala jestli se mi alespoň přiznáš, ale ty sis asi myslel, že to na Tobě nepoznám a dělal jsi jako by se nic nestalo, jako by bylo všechno v pořádku. Nebo sis snad myslel, že mi to je jedno? že mě to za 2 měsíce přejde a dám Ti s tím pokoj a nebudu do Tebe rejpat a řešit to?! Víš, tohle je věc, která mi nebude jedna nikdy! Kdybychom spolu neplánovali budoucnost. Kdyby sem s Tebou měla být tři měsíce, tak bych to nějak přes srdce přenesla. Že si zničíš zdraví, že utratíš tisíce peněz, že ve čtyřiceti budeš kašlat jak starej tuberák a plíce budeš mít tak akorát zralý na rakovinu. . .
Ale teď.?? jak mi to má být jedno?? když mi říkáš, že se mnou chceš žít, bydlet, mít se mnou děti a být se mnou do konce života..nebo se to už změnilo.??
Říkal jsi, že do tří měsíců přestaneš.. a já si asi naivně myslela, že to myslíš vážně, že to chceš dokázat i sám sobě, že na to máš, že Ti na tom záleží… Ale když se na to teď tak podívám, vidím, že Ti na tom nezáleží… a na mě Ti záleží.?? Blbá otázka viď.. ale jak Ti na mě může záležet, když i přes to všechno co jsem Ti řekla si s tím nepřestal..?
Je to těžký říkáš..JE – ano!, ale já jsem nezačala kouřit – to Ty. Ty jsi začal, ty si chtěla a ty teď musíš přestat i když bych to ráda udělala za Tebe, kdyby to šlo! Ale prostě to nejde.. To bylo Tvý rozhodnutí kouřit, ale teď už nejsi jen Ty, jsem i já. A ve mně máš podporu a myslela jsem, že i Ty máš nějakou vůli a motivaci… a teď je to už přes čtyři měsíce a stejně u Tebe nacházím cigarety nebo je z Tebe cítím. Tak jak ti mám věřit.?? Co mám ještě víc udělat.?
Zkoušel sis někdy , když jsi šel kupovat cigarety, představit, že jsem vedle té krabičky já.? Víš, že když si ji koupíš, vyndáš si z ní to cigáro, stejně tak jako si ho zapálíš, vykouříš ho a cítíš se fajn…?..a cítíš se fajn i po tom, co přijdeš ke mně a vidíš jak mě to bolí..?.. nevíš co na to říct.? víš já popravdě už taky nevím co říct., když se mě pak zeptáš proč jsem naštvaná. Ptáš se mě i přes to, že víš kvůli čemu to je.. A čí to je vina.? Tvoje? že s tím nedokážeš seknout kvůli mně..? nebo je to moje vina.? že jsem moc přísná, že jiný holky by to hodili za hlavu a bylo by jim to úplně jedno..? Ale já jsem prostě už taková…Tak si vyber, ale netrap mě už prosím…
Autor Jean89, 24.07.2008
Přečteno 340x
Tipy 1
Poslední tipující: blue
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vím, že cigarety nejsou tak hrozný, ale já jsem znala spoustu lidí a přátel, kteří z kouření dostali rakovinu a vidět je v bolestech umírat není příjemný... a nechci aby takhle dopadnul i můj přítel...

30.07.2008 08:35:00 | Jean89

myslim ze jestli ho milujes tak to dokazes prekonat...cigarety nejsou az tak hrozny...muj pritel bojuje s heroinem...a to je teprve neco...ver tomu ze cigara nejsou jeste to nejhorsi;)

26.07.2008 09:23:00 | už ne pernikova princezna

ano kouření je zlozvyk, ano je těžké s tím přestat
ano měl by se rozhodnout
ano?
ano, máš ho stavět do voleb, buď já nebo cigarety???????

já nevím, život je už tak dost složitej
snad jen když to bude velká láska
tak takovou blbost jako jsou cigarety
překoná

24.07.2008 20:11:00 | blue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí