Ovlivňováni módou.

Ovlivňováni módou.

Anotace: Jací budou prarodiče nynější super moderní "emo" a jiní jim podobní..

Naše prababičky nikdy neslyšely slovo mobilní telefen, počítač, Emostyl, a tak podobně. Svět jde ve vývoji hodně kupředu. Narodila jsem se do dobré doby. Nemohu si ztěžovat. Nemusela jsem zažít válku. Za to jsem ráda. Akorát bych někdy chtěla zkusit jaké to je, nemít mobil, počítač,televizi, moderní oblečení. Chtěla bych, aby všechno bylo přirozené a lidé nebyli ovlivňováni žádnými styly, reklamami a módou. Chtěla bych žít alespoň na chvíli v době jako moje prababička. Nemusela bych se strachovat, že mi někdo něco ukradne. Bydlet tak v té prosté chaloupce nebo na statku, kde jsou zvířata a velké pole. Žádné vymoženosti. Jenom na chvíli..
Představuju si, jak všichni tihle super moderní emo, punkeři, budou jednou babičkami a dědečky. Jak asi budou vypadat prarodiče za několik let? Jsem ráda za to, že nemám babičku, která se maluje a řídí se podle poslední mody. Když se řekne babička, představím si paní s šátkem, milým úsměvem, pletoucí ponožky na zimu, abychom nenastydli. Na její tváři je už hodně vrásek, které jí způsobil život, je vidět, že toho má mnoho za sebou. A vždycky má pro mě schovanou nějakou tu radu. Ano, ale tahle doba nutí všechny, aby byli moderní. Za pár let to nebude jiné. Ach, já nechci aby babičky a dědové byli emaři!
Autor Mademoiselle S., 30.07.2008
Přečteno 324x
Tipy 3
Poslední tipující: Caracol, Grafomanická MIA, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no, s tím ovlivňováním modou ti rozumím, zvlášt lidi, co si hrajou na punkery... Což mě jakoby člověka s duší punkovou tocí... Punk pro mě není udělat si ciro na hlavě a hrát si na anarchisty, Punk je o něčem jiným, clověk to má v srdci.. a to bohužel ti, co jsou ovlivnění modou a hrajou si na drsný punkery nechápou :-(

A jinak tu představu babicky máme stejnou..Nemám ráda 80ti letý pani, který si myslí, že je jim 30, chodi namalovaný /zmalovaný/ a tak...

16.08.2008 10:58:00 | Caracol

Mě se zase strašně líbí móda z dob našich babiček...:)

02.08.2008 17:14:00 | Grafomanická MIA

Každá doba má své pro a proti. Myslím, že v minulé době se babičky a dědečkové také strachovali o svůj život, jen kvůli jinému než určenému, režimovému smýšlení.
Tyhle věci bych do sebe vůbec nepletla.

30.07.2008 14:00:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí