Plechaři vs. motorkáři

Plechaři vs. motorkáři

Anotace: Tak tady jsem napsal něco kratšího o sporu motorkářů s plechařema. *pzn: Plechař je přezdíva pro řidiče auta.

V poslední době se na internetu a v jiných médiích objevují články obsahující úmrtí a nehody motorkářů. To ještě není nic, ale komentáře na sebe nikdy nenechají dlouho čekat. A právě komentáře jsou to, co mě dokáže na tom celém vytočit. Hodně lidí si myslí, že pokud udělalo řidičák na auto, co v dnešní době je velice jednoduchá věc, tak může posuzovat jízdu ostatních. Proč tvrdím, že udělat řidičák je jednoduchá věc? No jelikož jsem sám dělal troje zkoušky a to postaru a také počítačové testy zavedené 1.7.2006. Takže vím o čem mluvím. To jsem však odbočil od tématu a tak se tedy omlouvám.
Dnes jsem zrovna četl komentáře k nehodě motorkáře na Znojemsku. A někdy se divím jak dokážou být lidé krutí a bezcitní. Jejich výplody chorého mozku jsou opravdu urážející. A neurážejí nejen mne jako motorkáře, ale i rodinu a přátele oné mrtvé osoby. Nevím čím to je, ale hodně lidí si myslí, že si za vše může motorkář. To však není vždy pravda. Netvrdím, že v posledních letech se nevyrojilo mladých motorkářů co mají motorku jen na machrování a na chytání holek a vůbec neví jak se taková věc řídí, ale ne vždy je na vině motorkář. Je hodně případů, kdy za to může řidič dvoustopého vozidla. Kolikrát se mi stalo, že mi nebyla dána předost a kolikrát jsem měl díky těmto „super řidičům“ namále. Lidi si prostě myslí, že když mají větší, silnější věc, ve které jedou tak jim není rovno. Určitě se teď myslíte, že píšu jen jako blbej motorkář, ale ne, sám mám skupinu B a vlastním automobil a tak vím jaké to je v obou případech. A nesnáším řidiče, kteří jezdí jako hovada a pak mají silácké řeči. Vy můžete zabít mnohem více lidí svým vozidlem, než motorkář.
Takže apeluji na plechaře: Nechte si své rozumy v hlavě! Nikoho nezajímá co si myslíte o nehodě, u které jste vůbec nebyli! Až se Vám stane nehoda s motorkářem tak teprve piště svoje názory. Nezapomeňte, že diskuzi čtou i pozůstalí.
Také buďte trošku ohleduplnější vůči jiným účastníkům provozu!!!
Apeluji také na motorkáře: Lidi, jezděte na něčem silnějším až nasbíráte více zkušeností na něčem slabším. Jezděte tak, aby jste neskončili na nejbližším sloupu či hřbitově. Nezapomínejte, že na Vás doma vždy někdo čeká.
Autor Démon, 07.08.2008
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí